Více

Česká televize zveřejnila manuál pro používání nových log svých kanálů

UVNITŘ PREZENTACE Pod těmito logy začnou jednotlivé programy České televize vysílat od 1. října. Novou vizuální identitu ČT vytvořilo Studio Najbrt.

Programové magazíny dnes obdržely od České televize manuál pro to, jak mají nakládat s novými logy jejich kanálů. S nimi se budou moci diváci setkat na obrazovce už od 1. října letošního roku. Co se týká základního barevného provedení, prvnímu programu byla přiřazena barva červená, Dvojce oranžová, Čtyřiadvacítce modrá a Čtyřka zůstává zelená. Základní barevné označení je určeno především pro identifikaci jednotlivých programů v tištěných magazínech.

K TÉMATU: Podívejte se na nové logo a identitu, které od září nasadí Česká televize

Základní barvy značek kanálů jsou zvoleny tak, aby byly na extrémně světlých i tmavých podkladových plochách dostatečně čitelné, informuje Česká televize. Černobílé provedení log budou moci magazíny používat tehdy, je-li na použitém podkladu dostatečné čitelné. V případě, že tomu tak není, je vhodné použití varianty v negativním provedení – bílé logo na černém podkladu. Vůbec poprvé pak ukázala Česká televize loga v podobě s nevhodností obsahu a věkovou přístupností.

ČTĚTE TAKÉ: Petr Dvořák: Pátý kanál by ČT uživila, i když by to ovlivnilo Jedničku

Česká televize neměla jako jeden z mála světových vysílatelů na obrazovce svoje korporátní logo, ale pouze značku daného kanálu. My nyní logo ČT na obrazovku vracíme, uvedl nedávno při příležitosti představení nové vizuální identity generální ředitel České televize Petr Dvořák. Logo vychází z historicky původního loga Československé televize a pro Kavčí hory jej upravilo grafické studio Aleše Najbrta. Vytvořilo pro něj i zcela nové písmo TV Sans.

Manuál označení kanálů ČT od října 2012

Anketa

Logo kterého kanálu České televize se vám líbí nejvíce?

70 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 18. 9. 2012 21:42

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+