Více

Česká televize veze bronz ze světového klání televizní grafiky

Česká televize získala dnes v noci v New Yorku na světových cenách Promax bronz v kategorii Interactive Promotion za kampaň pořadu Stardance, kterou realizovala v roce 2015 s využitím vloggerek A cup of style.

Za poslední tři roky tak Česká televize získala celkem šest ocenění Promax – třikrát bodovala na evropské půdě (Promax BDA Europe) a třikrát v celosvětovém měřítku. Ocenění posbíral design vycházející z ilustrací Daniela Špačka a koncept identů ČT :D za rok 2013, o rok později bodovaly kampaně k letní rodinné hře Zachraňte duhu, opět pro ČT :D.

PSALI JSME: Česká televize získala za kampaň Déčka dalšího „televizního Oscara“ 

Letos v evropském měřítku zvítězil ve své kategorii také koncept identů pro ČT 1 díky funkcionalitě aplikace iReportér, která umožňuje pořizovat IDs divákům a podílet se tak přímo na tvorbě vizuální stránky stanice. Divácké identy, označené jménem svého autora, vysílá ČT 1 vždy těsně před 20. hodinou.

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 17. 6. 2016 23:36

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+