Více

Česká televize už vyzývá inzerenty, aby reklamní spoty zasílaly přímo jí

V září letošního roku vyvěsila ČT na web obchodní podmínky související s prodejem reklamního času pro OH v Soči. Ten bude pro inzerenty po získání hokejových přenosu ještě atraktivnější.

Česká televize si bude od ledna příštího roku prodávat reklamu sama, doposud tak pro ni činila agentura Media Master. Za tím účelem zveřejnila na svém webu výzvu, aby zájemci o odvysílání reklamy posílaly materiály přímo na Kavčí hory. Prosím vezměte na vědomí, že pro realizaci všech zakázek od 1. 1. 2014 veškerý servis související s prodejem reklamního prostoru je zajišťován již výhradně obchodním oddělením České televize, upozorňuje inzerenty veřejnoprávní médium.

K TÉMATU: Česká televize vypověděla smlouvu Media Masteru, reklamu si bude prodávat sama

Už v září letošního roku se například na webu Česká televize objevily obchodní podmínky pro potencionální zájemce, kteří budou chtít inzerovat v souvislosti se zimními olympijskými hrami, které se letos budou konat v Soči. Obchodní ředitel veřejnoprávního média Hynek Chudárek nedávno k rozhodnutí ukončit spolupráci s agenturou Media Master řekl: Je to poprvé v novodobé historii ČT, kdy se bude kompletní reklamní prostor prodávat v rámci obchodního oddělení ČT.

Z ARCHIVU: Majitel TV Barrandov sjednocuje prodej reklamy přes Media Master. I časopisů

ČT se snažila spolupráci se společností Media Master ukončit již delší dobu, generální ředitel Petr Dvořák po nástupu do funkce například zrušil výběrové řízení z doby jeho předchůdce Jiřího Janečka, které potvrdilo Media Master coby výhradního prodejce reklamy na ČT. Veřejnoprávní televize poté s tou samou agenturou uzavírala jen krátkodobé smlouvy. O prodeji reklamy vlastními silami uvažovala již delší dobu, zvlášť poté, co od října 2011 nesmí podle zákona vysílat klasickou spotovou reklamu na programechČT 1 aČT 24.

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 13. 12. 2013 15:15

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+