Více

Česká televize minulý týden porazila skupinu Nova, nejvíce stoupaly ČT Sport a ČT 24

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Zpravodajská ČT 24 se stala v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi.

Mezitýdenní vývoj (vs. 45. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Páteční teroristické útoky v Paříži, ale i mimořádné sportovní přenosy pomohly České televizi v uplynulém týdnu porazit skupinu Nova a v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let za všechny své programy najednou dosáhnout nejvyšší hodnoty na českém trhu. V součtu šesti svých kanálů ČT oslovila denně v průměru 32,37 procenta dospělého publika, což bylo o 2,82 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Největší zásluhu na tom měly programy ČT Sport a ČT 24. Skupina Nova naopak nejvíce klesala: propadla se o 1,20 procentního bodu na hodnotu 29,03 procenta, když jediným programem, který zaznamenal růst, byla Nova Cinema. Klesaly i skupiny Prima (o 0,65 procentního bodu na hodnotu 21,04 procenta) a Barrandov (o 0,17 procentního bodu na 6,35 procenta).

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Prima stoupala nejvíc z českých televizí, meziročním skokanem Barrandov

Z jednotlivých televizních stanic v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let nejvíce rostla ČT Sport. Ve srovnání s předminulým týdnem si polepšila o 2,34 procentního bodu na hodnotu 5,03 procenta. Významný růst o 1,31 procentního bodu na podíl 5,50 procenta zaznamenala i zpravodajská ČT 24, která se stala čtvrtou nejsledovanější televizí v Česku (tradiční čtyřka trhu, TV Barrandov, vykázala týdenní podíl 5,31 procenta). Zajímavý růst o 0,31 procentního bodu na hodnotu 4,23 procenta zaznamenala i Nova Cinema. Naopak největší mezitýdenní pokles připadl na hlavní kanál Novy, který se propadl o 1,26 procentního bodu na hodnotu 20,84 procenta. Klesala i „velká“ Prima, a to o 0,73 procentního bodu na 13,99 procenta, a rovněž ČT 1, která si pohoršila o 0,46 procentního bodu na podíl 15,70 procenta.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+