Více

Česká televize minulý týden opět lídrem trhu, ještě víc se vzdálila Nově

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Jednička se začala blížit výkonu hlavního kanálu Novy, ale jen v širší cílové skupině všech dospělých diváků nad 15 let. U mladších Nova vede i jako skupina.

Mezitýdenní vývoj (vs. 27. týden 2015)

Cílová skupina 15+

České televizi se v červenci daří jako skupině držet se v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let nad Novou. I druhý červencový týden byla lídrem trhu, když v součtu všech svých pěti programů denně oslovila v průměru 32,08 procenta publika. Oproti předminulému týdnu si dokonce polepšila o 2,90 procentního bodu a zvýšila náskok přes skupinou Nova o téměř pět procentních bodů. Nova minulý týden ztrácela. Pohoršila si o 1,06 procentního bodu na souhrnný podíl 27,30 procenta, přičemž kromě Novy Cinema klesaly všechny její programy. Ještě větší pokles zaznamenala skupina Prima, která se oproti prvnímu červencovému týdnu propadla o 1,83 procentního bodu na 19,53 procenta. Skupina Barrandov si nepatrně polepšila o 0,11 procentního bodu na hodnotu 6,30 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Česká televize minulý týden lídrem trhu, porazila Novu. Nejvíc ale stoupal Fanda

widgety

Z jednotlivých televizních stanic minulý týden nejvíce rostl podíl sportovního kanálu České televize. Tomu pomohly zejména přenosy cyklistické Tour de France. Oproti předminulému týdnu si polepšil o 1,06 procentního bodu na hodnotu 3,37 procenta. Významný nárůst zaznamenala i ČT1 (+ 0,94 procentního bodu na 16,64 procenta) a Nova Cinema (+ 0,92 procentního bodu na 5,04 procenta). Naopak výrazně klesal hlavní kanál Primy, který se ve srovnání s předminulým týdnem propadl o 1,06 procentního bodu na hodnotu 12,23 procenta. Klesal i hlavní kanál Novy, který si pohoršil o 0,97 procentního bodu na 17,23 procenta (významně se mu začala svým výkonem blížit ČT1), a rovněž Prima Cool, která přišla o 0,65 procentního bodu a minulý týden zaujala 3,11 procenta publika.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+