Více

Česká televize minulý týden lídrem trhu, porazila Novu. Nejvíc ale stoupal Fanda

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Skupina Nova si udržela prvenství ve „své“ cílové skupině diváků od 15 do 54 let. Meziročně nejvíc stoupala ČT1, u mladších diváků Prima Cool.

Mezitýdenní vývoj (vs. 26. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Druhý letní reprízovací týden hrál do karet České televizi. Jako skupina v souhrnném celodenním podílu všech svých programů na publiku starším 15 let porazila Novu a stala se lídrem trhu. Oproti předminulému týdnu si polepšila o 1,09 procentního bodu na hodnotu 29,18 procenta. Oproti tomu skupina Nova ztratila 3,90 procentního bodu a propadla se na souhrnný podíl 28,36 procenta (především kvůli hlavnímu kanálu a Nově Cinema). Mírný pokles zaznamenala také skupina Prima, která si pohoršila o 0,17 procentního bodu na hodnotu 21,36 procenta. Naopak nárůst zaznamenala skupina Barrandov, která si ve srovnání s předminulým týdnem polepšila o 0,56 procentního bodu na celkový podíl 6,19 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Jak zamíchal první „reprízovací“ letní týden sledovaností televizí?

Z jednotlivých televizních programů minulý týden v průměrném celodenním podílu na publiku nejvíce stoupal Fanda, který vysílal přenosy z tenisového Wimbledonu. Jeho podíl narostl o 1,50 procentního bodu na hodnotu 2,67 procenta. Ještě větší růst ale zaznamenala skupina „ostatních“ neměřených televizních stanic, jejíž podíl vzrostl o 1,99 procentního bodu na celkových 10,06 procenta. Dařilo se i ČT1, která si polepšila o 0,62 procentního bodu na 15,69 procenta, a hlavnímu kanálu Barrandova (+ 0,51 procentního bodu na 5,19 procenta). Naopak největší propad zaznamenal hlavní kanál Novy, který přišel o 4,68 procentního bodu a vykázal průměrný podíl 18,20 procenta. Nedařilo se ani Nově Cinema (- 0,98 procentního bodu na 4,12 procenta) a hlavnímu kanálu Primy (- 0,60 procentního bodu na 13,29 procenta).

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+