Více

Česká televize byla první týden roku 2012 v součtu kanálů nad Nova Group

UVNITŘ GRAF Sledovanost všech kanálů České televize dosáhla v minulém týdnu u cílové skupiny diváků starších 15 let vyšší hodnoty, než tomu bylo u Nova Group, tedy TV Nova a Nova Cinema. Zatímco veřejnoprávní médium dosáhlo podílu na publiku (share) 30,83 %, skupina stanic okolo nejsledovanější české televize měla share 29,37 %. Vyplývá to z měření Mediaresearch pro Asociaci televizních agentur (ATO).

ČTĚTE TAKÉ: Dětští diváci Večerníčku na ČT 2 neubyli, celkem ale klesl o třetinu

Česká televize může poděkovat za úspěch především prvnímu programu, který nabídl atraktivní pořady, z nichž řada byla novinek. Pět nejúspěšnějších pořadů minulého týdne v cílové skupině diváků D 15+ patřilo právě Jedničce. Významným úspěchem jsou také čísla za Události. Dosavadní lednová vydání značně posílila, ať už je srovnáváme se shodným obdobím loňského roku nebo prosincem – Události v průměru (ČT 1 + ČT 24) sledovalo 1 milion 67 tisíc dospělých (12,1 %) při share 27,33 %, uvedlo tiskové oddělení České televize.

Nejsledovanější pořady minulého týdne na Jedničce (výběr):

  • Život je ples (pondělí) – 1 517 tisíc diváků (share 33,52 %)
  • Všechnopárty (pátek) – 1 477 tisíc diváků (share 38,52 %)
  • Vyprávěj (pátek) – 1 355 tisíc diváků (share 32,77 %)
  • Trumfy Miroslava Donutila (sobota) – 1 330 tisíc diváků (share 31,89 %)
  • Panství Downton (středa) – 726 tisíc diváků (share 18,99 %)

Podíl jednotlivých skupin na publiku v 1. týdnu roku 2012 u skupiny diváků starších 15 let. (Zdroj: Česká televize)

9 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 10. 1. 2012 11:55

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+