Více

Češi nesnesnou kdejaké smetí, hodnotí neúspěch SuperStar šéf Jojky

Proč se sledovanost druhé řady Česko Slovenské SuperStar v České republice a na Slovensku tak dramaticky liší? Zatímco na slovenské Markíze jde o nejsledovanější pořad letošního jara, na Nově soutěž dosahuje podprůměrných výsledků a pouze jednou pokořila hranici milionu diváků. Podle generálního ředitele slovenské televize Joj Františka Borovského to vypovídá o tom, že čeští diváci požadují na obrazovce opravdovou kvalitu.

K TÉMATU: Porovnejte sledovanost Česko Slovenské SuperStar na Nově a Markíze

Podle mě, při vší úctě, česká čísla odpovídají kvalitě, jaká je na obraze. Navíc divák u našich sousedů ignorováním turecké telenovely překvapivě ukázal, že není odkázaný na každé smetí v prime time, zhodnotil Borovský v rozhovoru pro server Mediálne.sk neúspěch telenovely Tisíc a jedna noc na Nově (na Markíze je tento seriál velmi úspěšný a poráží nejúspěšnější seriál Jojky Panelák). Na Slovensku se této telenovele sice daří, Joj však podle Borovského nepotřebuje oslovovat diváky, kteří pojmenovávají své děti Onur nebo Šeherezáda podle hlavních hrdinů Tisíce a jedné noci.

ČTĚTE TAKÉ: Nova chce zvýšit zájem o SuperStar SMS soutěží o 100 tisíc korun

Nedávno jsem někde četl velmi slušný názor na to, proč SuperStar propadává. Nemůžete očekávat od nevěrné televize, která má jednou SuperStar, potom X Factor, potom nic, následně Česko Slovenskou SuperStar, a potom nějakou Talentmanii, v prostředí, které je konkurenčnější než naše, už jen kvůli faktu, že pořady České televize (na rozdíl od STV) mají také své diváky, že váš divák Novy automaticky zkonzumuje všechno. Existuje mnoho zemí, kde každý rok vysílají SuperStar a funguje to, míní Borovský.

Generální ředitel Jojky měl patrně na mysli příspěvek bývalého šéfa redakce zábavy televize Nova Ivana Rösslera na jeho blogu na DigiZone.cz, který vyšel pod názvem Může mít nevěrná televize věrné diváky?

15 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 26. 3. 2011 17:22

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+