Hlavní navigace

Češi jsou při využívání hybridních aplikací na evropské špičce

24. 5. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Hybridní vysílání HbbTV se posouvá mílovými kroky kupředu. Přečtěte si přehled nejzajímavější novinek ze světa interaktivní televize a nechte se inspirovat.

V Česku se vůbec poprvé představil nový reklamní formát XXL Banner. Supermasivní display formát na deset vteřin zmenší obraz o jednu čtvrtinu a následně ho zase vrátí zpět. Tento formát byl poprvé nasazen v průběhu května na hudení televizi Óčko, kde ho použil Datart v kampani Air Datart.

BRAND24

Bořič rekordů jménem Catuai

Nescafé Dolce Gusto realizovalo další hybridní kampaň. Tentokrát byl zvolen formát Push2Play, kdy po stisknutí červeného tlačítka si divák přehraje produktové video. A výsledek? Souhrnné CTR čtrnáctidenní kampaně dosáhlo 3,98 procenta. V nejúspěšnější den byla proklikovost dokonce astronomických 9,18 procenta. Čím to? Mimo jiné i díky nové animované grafice Red Buttonu, jehož náhled pro inspiraci přikládáme. 

Zítřejší konference o programatické reklamě

Zítra se koná Den programatiky, na kterém se představí nejnovější možnosti spojující digitální reklamu a automatický nákup. Pozornost se bude věnovat samozřejmě i hybridní televizi HbbTV. Více na webu konference. Podle zjištění organizátorů jsou Česi absolutními lídry ve využívání interaktivních televizních technologií v rámci střední Evropy.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).