Více

Ceny Anděl ztratily na Dvojce diváky, stanici ale pomohly u mladšího publika

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Čtvrteční sledovanost s přehledem ovládla opět televize Nova, která se téměř po celý den pohybovala s podíly nad 30 %.

Dvojka dosáhla v prime time ve skupině 15-54 podíl 6 %

Přibližně o sto tisíc diváků méně v porovnání s minulým ročníkem vidělo letošní výroční udílení hudebních Cen Anděl 2014. Včerejší přímý přenos na ČT 2 si nenechalo ujít 259 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 6,62 %. Vyšší zájem o tuto kulturní a společenskou událost byl u mladších lidí, kde dosáhla share 8,55 %. Komentář ohledně vysílání Andělů na ČT 2 si neodpustil na Twitteru i sám moderátor akce Leoš Mareš. Je to jako zjistit, že nebudu zítra spát s holkou z ekonomky, ale z Matfyzu, konstatoval Mareš. Hudební ceny však Dvojce ve výsledku pomohly. U mladšího publika dosáhla večer podílu téměř 6 %.

STŘEDEČNÍ DATA: Výměna manželek si pohoršila, ČT 1 ve středu večer u mladých až za ČT 2 a ČT Sport

Nejsledovanější televizí byla ve čtvrtek tradičně Nova. Nad hranici jednoho milionu diváků se dostalo hned pět jejích pořadů – Televizní noviny, Ordinace v růžové zahradě 2, Sportovní noviny, seriál Ulice a magazín Prásk! Nejnižší hodnoty, podílu 30 %, dosáhla stanice přes den u staršího publika. V ostatních kategoriích se pohybovala Nova nad 30 %. Nejsledovanějším pořadem Jedničky byl retro seriál Vyprávěj s 564 tisíci diváky (14,58 %; 20,09 % v 15-54). Jednička však byla v rámci celodenních podílů až televizní trojkou, večer byla s Primou více méně vyrovnaná.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+