Nikdy nepochopím, jak může být Impuls nejposlouchanější stanicí. To rádio je dělané naprosto příšerně, vše na Impulsu je doslova strašné. Ať už je to hudební výběr, moderátoři, znělky nebo samotná image stanice. Jsou rádia, která nemusím, jsou rádia, která mám rád, ale Impuls mi je přímo odporný. A znám spoustu lidí, kteří jsou na tom naprosto stejně. Nejhorší je, když se někde zastavíte na jídle, a tam vříská právě Impuls. Taková hospoda má jistotu, že příště už se tam vážně neukážu.
Jinak celé léto jsem víceméně v dosahu zahraničních stanic, a to se prostě nedá srovnat s českými rádii. Ať už kvalitou zvuku (dá se to poslouchat a neutrhne to uši zvukem zkoprimovaným pomalu do "kvality" AM modulace), tak hudebním výběrem. Nejen v německém příhraniční, nebo rakouském, ale i na Slovensku je to s rádii úplně jiná liga. Moderní a svěží veřejnoprávní Radio_FM, popřípadě velmi slušné Radio Viva jsou prostě o několik tříd lepší než česká rádia.
Posledních 14 dní pak v jižních Čechách posloucháme rakouské OE 3 popřípadě 88,6 Der Musiksender a plná spokojenost.
Na dopravní zpravodajství rádia Impuls nedám dopustit. Zrovna tento týden jsem vyrážel ráno na cestu a ještě před domem v autě jsem slyšel, že po cestě mám očekávat dopravní nehodu. A co myslíte, že tam bylo. No pošťácký Roomster v plotu a hasiči v místě, kde jsem nehodu +- očekával, takže spokojenost.
To tedy nevím, co je na koktajících moderátorech, kteří zřejmě neumí říci souvisle více nežli 3 věty, profesionálního. Naopak, ta stanice čpí naprostým amaterismem. Ale jednu věc tihle Sasíci z Lipska nebo eNDéRáčtí komunisté nebo jak jim chcete říkat umí. A to je prodej. Ta stanice má špičkový marketing. Je narvaná na všech televizí, ve všech novïnách a časopisech, na všech nárožích. Pokud srovnáte propagaci a propagandu Impulsu a F1 nebo RŽ nebo E2 atd. je to tak 10:1 pro Impuls. No a tím podle mého názoru vítězí. Lidi,co rádio neposlouchají koukají, co by si pustili a vidí Impulds, tak si pustí Impuls. Je to sice Hnus, ale jim to nevadí jiné neznají a Hnus tedy Impuls viděli v televizi nebo novinách. Nebo na rohu plakátové stěny, když šli domů z práce.