Hlavní navigace

Čechy baví komedie, Slováci dávají přednost animované tvorbě

26. 8. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Kabelový operátor UPC zhodnotil sledovanost filmů ve videotéce MyPrime během letních měsíců.

Podle zveřejněné analýzy se Češi v rámci videotéky MyPrime během posledních tří měsíců nejčastěji dívali na komedie, na Slovensku pak vládly animované filmy. Videotéka MyPrime tvoří součást české a slovenské nabídky už déle než rok a svým klientům nabízí přes dva tisíce filmů, seriálů nebo dokumentů.

Češi v téměř dvou pětinách případů vybírali filmy z domácí produkce, v uplynulých třech měsících nejčastěji třetí díl Babovřesek. Diváci na Slovensku si za poslední tři měsíce nejčastěji pouštěli animované filmy pro děti, přičemž prim hrály Garfield, zvířecí jednotka zasahuje, Oggy a škodíci, Ovečka Shaun ve filmu nebo Zambezia. Kromě animáků si často pouštěli i zahraniční komedie Co jsme komu udělali a Mládeži nepřístupno.

BRAND24

Přístup do MyPrime mají jak slovenští, tak čeští diváci, a ti ji využívají podstatně častěji, dodal Jan Kohout, marketingový ředitel UPC. Přes čtyři pětiny českých diváků preferují užívání videotéky MyPrime přímo přes set-top box na svém televizoru, na Slovensku je to více než polovina klientů.

Mobilní verzi MyPrime diváci v Čechách nejvíce využívají na mobilech a tabletech s operačním systémem Android (46 %) a až těsně za ním následuje webový prohlížeč (42 %). Slováci preferují sledování přímo na webu (46 %) a vysílání na Androidu využili v 51 % případů. Přes iOS pak obsah sledují Češi i Slováci ve zhruba jedné desetině případů.
V nejbližší době plánujeme přidat například životopisný film Motýlek, Díru u Hanušovic či Fotografa z domácí produkce. Ze seriálů přibudou díly Top Gearu, Misfits nebo také Červeného trpaslíka, doplňuje Kohout.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).