Podle zveřejněné analýzy se Češi v rámci videotéky MyPrime během posledních tří měsíců nejčastěji dívali na komedie, na Slovensku pak vládly animované filmy. Videotéka MyPrime tvoří součást české a slovenské nabídky už déle než rok a svým klientům nabízí přes dva tisíce filmů, seriálů nebo dokumentů.
Češi v téměř dvou pětinách případů vybírali filmy z domácí produkce, v uplynulých třech měsících nejčastěji třetí díl Babovřesek. Diváci na Slovensku si za poslední tři měsíce nejčastěji pouštěli animované filmy pro děti, přičemž prim hrály Garfield, zvířecí jednotka zasahuje, Oggy a škodíci, Ovečka Shaun ve filmu nebo Zambezia. Kromě animáků si často pouštěli i zahraniční komedie Co jsme komu udělali a Mládeži nepřístupno.
Přístup do MyPrime mají jak slovenští, tak čeští diváci, a ti ji využívají podstatně častěji,
dodal Jan Kohout, marketingový ředitel UPC. Přes čtyři pětiny českých diváků preferují užívání videotéky MyPrime přímo přes set-top box na svém televizoru, na Slovensku je to více než polovina klientů.
Mobilní verzi MyPrime diváci v Čechách nejvíce využívají na mobilech a tabletech s operačním systémem Android (46 %) a až těsně za ním následuje webový prohlížeč (42 %). Slováci preferují sledování přímo na webu (46 %) a vysílání na Androidu využili v 51 % případů. Přes iOS pak obsah sledují Češi i Slováci ve zhruba jedné desetině případů.
V nejbližší době plánujeme přidat například životopisný film Motýlek, Díru u Hanušovic či Fotografa z domácí produkce. Ze seriálů přibudou díly Top Gearu, Misfits nebo také Červeného trpaslíka,
doplňuje Kohout.