Více

Bývalý šéf zpráv Novy Vladimír Mužík vede internetové oddělení slovenské Jojky

VÍME PRVNÍ – Pro Mužíka to je návrat na Slovensko, kde v minulosti vedl nejčtenější deník Nový čas. Na českém trhu mu v angažmá pro některou z televizí brání konkurenční doložka.

K přímé konkurenci majitele Novy, mediální skupiny CME, nastoupil ode dneška bývalý ředitel zpravodajství Novy Vladimír Mužík. Stal se šéfem internetových aktivit slovenské televize Joj. Serveru DigiZone.cz to potvrdilo několik zdrojů přímo z této mediální skupiny. Ke konkurenci nastupuje pouhých devět týdnů poté, co jej dnes již bývalý generální ředitel Novy Jan Andruško odvolal. Stalo se tak jenom týden poté, co CME oznámila odchod svého prezidenta a generálního ředitele Adriana Sarbu, označovaného za „superšéfa Novy“. Mužík byl Sarbovým blízkým spolupracovníkem, jeho pád se po odchodu šéfa CME dal očekávat.

K TÉMATU: Vladimír Mužík skončil coby šéf zpravodajství na Nově. Televize byla k jeho odchodu stručná

Televize Joj je na Slovensku silným konkurentem tamní nejsledovanější televize Markíza, která patří CME. V té nedávno došlo podobně jako na Nově ke střídání na nejvyšším postu. Generální ředitelku Zuzanu Ťapákovou, která patřila k lidem Adriana Sarbu, koncem září nahradil Matthias Settele. Na Nově začínal Mužík nejprve jako šéf PR a komunikace a po několika měsících převzal po Martinu Ondráčkovi lukrativní post ředitele zpravodajství.

ROZHOVOR: Vladimír Mužík: Bulvarizace Televizních novin? Ne, jen přirozený vývoj

Vladimír Mužík se na Slovensko v podstatě vrací, čtyři a půl roku vedl tamní nejčtenější deník Nový čas, který vydává společnost Ringier. Poté přešel do její české pobočky a šéfoval českému deníku Blesk, než jej oslovil Adrian Sarbu s nabídkou na manažerský post na Nově. V nejsledovanější české televizi pracoval od června 2011, šéfem zpravodajství se stal v únoru 2012. Za jeho éry došlo k prodloužení stopáže hlavní zpravodajské relace Televizní noviny na dvojnásobek a k posunu začátku hlavního večerního pořadu Novy z 20:00 na 20:20 hod., což výrazně ovlivnilo sledovanost konkurence.

15 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 4. 11. 2013 22:10
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+