Více

Březen potvrdil trend stárnutí publika ČT i Novy, naopak Prima omlazuje

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ BŘEZNA – Největší růst v celodenním podílu na dospělém publiku zaznamenal hlavní kanál Novy, nejvíce se propadala Nova Cinema.

Meziměsíční vývoj (vs. únor 2015)

Cílová skupina 15+

Seriál Policie Modrava a nové díly reality show Výměna manželek pomohly v březnu hlavnímu programu skupiny Nova k nejvyššímu růstu průměrného celodenního podílu na dospělém publiku ze všech televizí měřených peoplemetry. Nova si polepšila o 0,63 procentního bodu na hodnotu 24,30 procenta. Mimořádné sportovní události pomohly k rekordnímu růstu ČT Sport, jež si oproti únoru připsala 0,57 procentního bodu a vykázala průměrný celodenní podíl 4,90 procenta. Dařilo se i Primě love, jejíž podíl narostl o 0,32 procentního bodu na 2,51 procenta. Naopak největší pokles zaznamenala Nova Cinema, která se propadla o 0,87 procentního bodu na hodnotu 4,29 procenta. Klesala i TV Barrandov, a to o 0,32 procentního bodu na hodnotu 3,85 procenta.

MINULÝ MĚSÍC: V únoru nejvíc posilovala Nova, krok s ní držela i Nova Cinema. Propadala se ČT 1

widgety

Z hlediska meziměsíčního vývoje výkonů celých televizních skupin se nejlépe dařilo České televizi, která v součtu průměrných celodenních podílů všech šesti svých programů na publiku starším 15 let stoupla o 0,81 procentního bodu na hodnotu 30,21 procenta. Kromě nepatrného poklesu dětského kanálu ČT :D stoupaly všechny veřejnoprávní programy. Stoupala i skupina Prima, která si ve srovnání s únorem připsala 0,26 procentního bodu na hodnotu 21,26 procenta. V jejím případě si polepšily jen dva ze čtyř programů, mírný pokles vykázal hlavní kanál a dokumentární Prima Zoom. Horší souhrnný podíl na dospělém publiku starším 15 let než v únoru zaznamenala skupina Nova, která si ale i tak podržela pozici lídra – pohoršila si o 0,32 procentního bodu na hodnotu 32,93 procenta.

Meziroční vývoj, TOP 10 pořadů března 2015 a srovnávací tabulky a grafy v placené sekci DigiZone.cz

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+