Více

Boj talentových soutěží na Slovensku stále vede Česko Slovensko má talent

Rozdíl mezi sledovaností konkurenčních „federálních“ talentových show se ani po posledním nedělním dílu nemění ani na Slovensku, kde stále vítězí Česko Slovensko má talent v produkci televize Joj nad Talentmanií televize Markíza. Odstup v počtu diváků se ale zmenšil. Televizi Joj v neděli stačilo k vítězství 716 tisíc diváků starších dvanácti let, konkurenční pořad na Markíze sledovalo podle serveru Mediálne.sk v průměru 660 tisíc diváků starších dvanácti let.

K TÉMATU: Nově výměna Šeredové nepomohla. Prima opět porazila Talentmanii

Sledovanost Talentmanie na Markíze oproti předminulému dílu stoupla (o 15 tisíc diváků), zatímco pořadu Česko Slovensko má talent na Jojce diváci mezitýdenně ubyli (o 137 tisíc). V podílu na sledovanosti dosáhl Talent na Jojce u širší cílové skupiny diváků starších dvanácti let 36,1 procenta, Talentmania na Markíze 34,5 procenta. Výraznější rozdíl nastal u mladší cílové skupiny diváků ve věku od 12 do 54 let, u které bodovala Jojka s 40,1 procenty, zatímco Markíza dosáhla pouze 34,6 procenta.

TABULKA: Výsledky sledovanosti jednotlivých dílů talentových soutěží na Nově a Primě

Menší rozdíl ve sledovanosti obou konkurenčních soutěží nastal minulou neděli i v Česku, přesto nadále vede Talent na televizi Prima nad Talentmanií na Nově. Ke zvyšující se sledovanosti Talentmanie přispěl fakt, že tato soutěž v neděli poprvé dospěla do vyřazovacích kol, které Nova s Markízou vysílají živě. Česko Slovensko má talent bude živé přenosy vysílat až od této neděle. Nova s Markízou navíc od tohoto týdne rozšíří vysílání Talentmanie na dva dny v týdnu: kromě neděle ji budou dávat i v sobotu večer.

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 5. 10. 2010 14:47

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+