Více

Bezdružice opět klesly, vítězem neděle Četnické humoresky a u mladých SuperStar

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Návrat Partičky na hlavní kanál Primy pomohl u mladších diváků od 15 do 54 let porazit zavedený formát 168 hodin na ČT 1.

Seriál Barrandova podlehl Primě Cool

Další pokles zájmu diváků, i když ne tak významný jako minulý týden, zaznamenal v neděli nový původní seriál televize Barrandov Bezdružice. Oproti úvodnímu dílu se jeho sledovanost ustáluje na poloviční hodnotě. Tentokrát jej od 20:20 sledovalo v průměru 228 tisíc dospělých diváků a pět procent publika, v mladší cílové skupině od 15 do 54 let zaujal tři procenta diváků u televizních obrazovek. Ve srovnání s minulým týdnem si Bezdružice pohoršily o 12 tisíc diváků, oproti úvodnímu dílu ztratily už 255 tisíc diváků. V neděli večer je dokonce porazila Prima Cool filmem Wolverine. Tradičním vítězem neděle se staly Četnické humoresky, které na ČT 1 oslovily od 20:00 v průměru 1,141 milionu dospělých diváků a 27 procent publika.

SOBOTNÍ DATA: Talent spadl na Primě díky StarDance a Kameňáku 4 pod půlmilion diváků

CIF16

Dvojkou trhu, alespoň v širší cílové skupině všech dospělých diváků nad 15 let, byla SuperStar na Nově. Pěveckou show si od 20:20 nenechalo ujít v průměru 862 tisíc dospělých diváků a rovná čtvrtina publika u televizních obrazovek. Na seriál Vinaři II na Primě zbyla pozice trojky trhu, když od čtvrt na devět přilákal 719 tisíc dospělých diváků a 17 procent publika. Zcela jiné priority měli v neděli večer mladší diváci ve věku od 15 do 54 let. Těm se nejvíce zamlouvala SuperStar, které dalo přednost 27 procent z těch, co trávili večer u televizní obrazovky. O čtyři procentní body menšího podílu dosáhly Četnické humoresky na ČT 1, zatímco Vinaři II na Primě oslovily 19 procent mladšího publika.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+