Více

Barrandov začne hledat nejoblíbenější českou písničku všech dob

UVNITŘ LOGO Digitální plnoformátová televize Barrandov si v minulých dnech registrovala u Úřadu průmyslového vlastnictví logo To byl náš hit. Půjde o jeden z novinkových podzimních pořadů, ve kterém bude stanice hledat nejoblíbenější českou písničku všech dob. Televize svým divákům zatím neprozradila o chystané novince žádné podrobnosti, ale stačila už ji založit profilovou stránku na Facebooku.

ČTĚTE TAKÉ: TV Barrandov v příštím roce zdraží reklamu

To byl náš hit bude velká jedenáctidílná show, která se na obrazovce objeví poprvé v říjnu. Pokaždé v ní zazní hity od 30. let 20. století až po současnost. Společně s písněmi jednotlivých období se podíváme na nejzajímavější okamžiky doby, kdy hity frčely, představíme tehdejší módu, artefakty a ikony, které ovlivňovaly hudbu i naše životy, přiblížil pro server DigiZone.cz ředitel marketingu a vlastní tvorby televize Barrandov Janis Sidovský.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Barrandov od září posílí hlavně sobotu, Mládkovu Nohu 22 dá na čtvrtek

Kdo bude moderátorem soutěže, zatím není v tuto chvíli jasné, respektive management nechce tuto skutečnost zatím prozradit. Diváci by se měli tvář pořadu dozvědět na přelomu tohoto měsíce a září. V pondělí 29. srpna spustíme nominační web, na němž budou diváci hlasovat o sedmi skladbách z každé dekády, které postoupí do televizního základního kola, přibližuje Sidovský. První série hudebně zábavné show bude ve svém finále znát nejoblíbenější český hit a nabídne i řadu výher pro diváky, kteří o konečném pořadí skladeb rozhodnou hlasováním.

Logo pořadu To byl náš hit, který si nechala televize Barrandov registrovat u Úřadu průmyslového vlastnictví. (Zdroj: TV Barrandov)

Podzimnímu programovému schématu TV Barrandov se bude server DigiZone.cz věnovat podrobně v zítřejším článku.

35 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 20. 8. 2011 12:45

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+