Mezitýdenní vývoj (vs. 4. týden 2017)
Cílová skupina 15+
Zdaleka nejlépe dopadla v mezitýdenním srovnání hlavní Prima, která svůj podíl navýšila o 1,34 procenta obecné divácké skupiny. Druhé dva nejvýraznější nárůsty se pak týkají programů České televize, ČT1 si polepšila o 0,8 procenta a ČT24 o 0,42 procenta. Absence biatlonu pak nejvíce uškodila ČT sport, která přišla o 1,82 procenta obecné cílové skupiny. Kanály z rubriky Ostatní odepsaly 0,93 procenta a ČT2 ubylo 0,51 procenta diváků starších patnácti let.
PŘEDMINULÝ TÝDEN: Meziročně nejvíce ztrácí Prima a stanice skupiny Ostatní
Z pohledu televizních skupin si nejlépe vedla Prima, které přibylo 1,88 procenta obecné divácké skupiny a celkový podíl činil 22,83 procenta. Mírně si polepšily i programy Barrandov, jejichž podíl se zvedl o 0,03 procenta na konečných 8,52 procenta. Naopak největší pokles vykázaly stanice České televize, které oslabily o 0,95 procenta na finálních 28,32. Nejsilnější Nova pak ve srovnání s minulým týdnem přišla o 0,32 procenta obecné cílové skupiny s celkovým podílem 29,57 procenta.
Cílová skupina 15–54
U mladší cílové skupiny jsou výsledné trendy ještě výraznější, ty pozitivní i ty negativní. Nejlépe si vedla hlavní Prima, které přibylo 1,13 procenta mladších diváků. Podobně se dařilo i ČT1, která si polepšila o 1,1 procenta. Třetí nejvýraznější nárůst vykázala Prima Cool, když svůj podíl navýšila o 0,51 procenta. V opačném gardu dopadla nejhůře ČT sport, která oslabila o 1,36 procenta. Nova Cinema pak přišla o 1,07 procenta a kanály z rubriky Ostatní o 1,05 procenta.
MINULÝ ROK: Česká televize navyšuje svůj týdenní podíl, táhne ji ČT sport
Mezi televizními skupinami se nejlépe dařilo Primě, která přilákala 2,27 procenta mladších diváků a celkem oslovila 24,09 procenta této cílové skupiny. Mírně posílily i stanice TV Barrandov, jejichž výsledný podíl 5,41 procenta znamená nárůst o 0,23 procenta. Nejhůře dopadly programy Novy, které ztratily 1,68 procenta své primární obchodní skupiny a vykázaly tak podíl 35,1 procenta. Neznatelně oslabila i Česká televize, která odepsala 0,01 procenta a skončila s 23,83 procenta.
Meziroční vývoj (vs. 5. týden 2016)
Cílová skupina 15+
Ve srovnání s minulým rokem dopadla nejhůře ČT sport, která odepsala 3,65 procenta obecné cílové skupiny. Nedařilo se ani kanálům z rubriky Ostatní, které přišly o 1,66 procenta. Třetí největší pokles pak potkal Novu Gold (loni Smíchov), které ubylo 0,6 procenta. Naopak nejlépe se dařilo stanicím zastupovaným společností Atmedia, jejichž podíl narostl o 1,11 procenta. Zbylé dva největší nárůsty vykázaly stanice skupiny Nova, Nova Action (dříve Fanda) si polepšila o 0,77 procenta a Nova Cinema o 0,66 procenta.
Jediný meziroční pokles z televizních skupin potkal Českou televizi, jejíž podíl se snížil o 2,72 procenta. Nejlépe si pak vedly stanice skupiny Barrandov, když svůj podíl navýšily o 1,48 procenta. Dařilo se i skupině Nova, která si polepšila o 1,13 procenta. Programy skupiny Prima si pak oproti minulému roku polepšily o 0,78 procenta.
Cílová skupina 15–54
U mladší cílové skupiny si meziročně nejvíce polepšila ČT1, když dokázala posílit svůj podíl o 1,29 procenta. Dařilo se i dvojici mediazastupitelství, stanice zastupované společností Atmedia navýšily svůj podíl o 0,93 procenta a Media Club si polepšil o 0,93 procenta. Nejhůře pak dopadla ČT sport, které ubylo 3,47 procenta mladší cílové skupiny. Hlavní Nova přišla meziročně o 0,75 procenta své hlavní cílové skupiny a kanály z rubriky Ostatní odepsaly 0,58 procenta.
Také u mladší cílové skupiny vykázaly meziroční pokles pouze programy České televize, když přišly o 0,78 procenta. Naopak nejlépe se dařilo kanálům Primy, které si meziročně polepšily o 1,35 procenta. Nova pak svůj podíl jako skupina navýšila o 0,73 procenta a Barrandov posílil o 0,42 procenta.