Hlavní navigace

Barrandov minulý týden opět nad osmi procenty, pokračuje pokles České televize

23. 1. 2017
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – V meziročním srovnání se daří i kanálům ze skupiny Nova, naopak klesá podíl stanic FTV Prima.

Mezitýdenní vývoj (vs. 2. týden 2017)

Cílová skupina 15+

Mezi televizními kanály si oproti minulému týdnu nejvíce polepšila TV Barrandov, jejíž hlavní kanál nabral 0,64 procenta obecné cílové skupiny. Druhý největší nárůst hlásí programy sdružené v rubrice Ostatní, kterým přibylo 0,4 procenta. Na třetím místě mezi pozitivními trendy pak skončila Prima Max, která si polepšila o 0,3 procenta. Naopak nedařilo se ČT1, které ubylo 0,81 procenta diváků starších patnácti let. Pokles hlásí i ČT sport, která oslabila o 0,39 procenta. Třetí nejvýraznější úbytek pak potkal Primu Zoom, která ztratila 0,3 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: V týdenním srovnání se nedařilo České televizi, naopak roste podíl televize Nova

Z pohledu televizních skupin dopadla nejhůře Česká televize, jejíž podíl se snížil o 1,02 procenta na celkových 30,42 procenta. Mírně oslabila i skupina Nova, která si pohoršila o 0,2 procenta na konečných 29,32. Nejlépe si pak vedly programy TV Barrandov, jejichž podíl se zvýšil o 0,62 procenta, když oslovily 8,3 procenta obecné divácké skupiny. Oproti minulému týdnu mírně posílila i Prima, která si polepšila o 0,2 procenta a celkem tak vykázala podíl ve výši 20,76 procenta.

TOP 10 všechny stanice (3. týden 2017)

Cílová skupina 15–54

U mladší cílové skupiny vykázala nejlepší výsledek Prima Max, která oproti minulému týdnu oslovila o 0,5 procenta uvedené divácké skupiny více. Dařilo se i TV Barrandov, která si polepšila o 0,32 procenta. Třetí největší nárůst vykázala ČT24, jejíž podíl narostl o 0,28 procenta. V opačném gardu dopadla nejhůře ČT1, které ubylo 0,67 procenta diváků mladších 54 let. Negativní trend vykázal i Smíchov, který přišel o 0,35 procenta mladších diváků. Peloton uzavírá ČT sport, která hlásí úbytek 0,29 procenta.

MINULÝ ROK: Sledovanost z týdenního pohledu stabilní, meziročně si polepšila ČT a Barrandov

Mezi televizními skupinami vykázaly největší pokles programy České televize, kterým ubylo 0,58 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let a jejich celkový podíl tak činil 25,61 procenta. Úbytek u své primární obchodní skupiny hlásí i Nova, která ztratila 0,36 procenta a skončila minulý týden s 35,18 procenty. Polepšila si naopak Prima, jejíž podíl se oproti minulému týdnu navýšil o 0,46 procenta na konečných 21,55 procenta. Nárůst hlásí i kanály TV Barrandov, jejichž podíl se zvýšil o 0,3 procenta na 5,47 procenta.

Kanály – průměrné podíly (3. týden 2017)
Graf podílu kanálů (3. týden 2017)
Graf podílu skupin (3. týden 2017)

Meziroční vývoj (vs. 3. týden 2016)

Cílová skupina 15+

Z meziročního srovnání vyšla nejhůře hlavní Prima, jejíž podíl u obecné divácké skupiny se snížil o 1,77 procenta. Nedařilo se ani kanálům sdruženým v rubrice Ostatní, které hlásí pokles o 1,55 procenta. Třetí největší úbytek vykázala ČT1, která přišla o 0,69 procenta. Nejlépe si vedla si Nova Cinema, která posílila o 1,06 procenta. Takřka srovnatelné nárůsty pak vykázala Atmedia a Prima Max, prvně jmenované mediazastupitelství si polepšilo o 0,84 procenta a podíl Primy Max poskočil o 0,82 procenta.

Jako televizní skupina dopadla nejlépe Nova, jejíž podíl se zvedl o 1,51 procenta. Dobře si vedl i Barrandov, jehož kanály posílily o 1,26 procenta. Naopak největší pokles hlásí skupina Prima, jejíž podíl se meziročně snížil o 1,34 procenta. Oslabila i Česká televize, podíl jejích programů u obecné cílové skupiny poklesl o 0,74 procenta.

BRAND24

Graf týdenních podílů kanálů (2017)

Cílová skupina 15–54

U mladší cílové skupiny dopadly nejlépe stanice zastupované společností Atmedia, jejichž podíl se zvedl o 1,16 procenta. Dařilo se i Primě Max, která si polepšila o 0,98 procenta. Třetí největší nárůst vykázala dětská ČT :D s 0,84 procenty. V opačném gardu si nejhůře vedly kanály z rubriky Ostatní, jejichž podíl meziročně poklesl o 2,39 procenta. Téměř dvouprocentní pokles vykázala i hlavní Prima, která přišla o 1,9 procenta mladší cílové skupiny. Podíl Primy love pak klesl o 0,93 procenta.

U mladší cílové skupiny se meziročního propadu dočkaly jen kanály Primy, jejichž podíl poklesl o 1,08 procenta. Nejlépe si pak u své primární obchodní skupiny vedla Nova, která svůj podíl navýšila o 1,25 procenta. Podíl programů TV Barrandov narostl o 0,88 procenta a stanice České televize si polepšily o 0,81 procenta.

Tabulka týdenních podílů kanálů (2017)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).