Více

Barrandov a Nova Cinema dosáhly týdenních rekordů. Daří se také ČT 24

UVNITŘ GRAF A TABULKA Nového týdenního rekordu v podílu na dospělém publiku dosáhly minulý týden digitální televize Barrandov a Nova Cinema. Zatímco Barrandov se začíná blížit hodnotě 4,5 procenta, podíl Novy Cinema se aktuálně pohybuje okolo 3,5 procenta. Nezvykle vysoký podíl na sledovanosti si i po parlamentních volbách udržuje zpravodajský kanál ČT 24. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti televizí, které zveřejnila Asociace televizních organizací.

Největší nárůst zájmu diváků minulý týden zaznamenala televize Barrandov. Po celý den ji sledovalo v průměru 4,36 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je o 0,63 procentního bodu více než v předminulém týdnu a o 0,21 procentního bodu více než dosavadní týdenní rekord Barrandova. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin však podíl Barrandova klesl na hodnotu 3,59 procenta a předběhla ho Nova Cinema.

Dalším rekordmanem týdne je právě Nova Cinema, která v celodenních číslech dosáhla podílu 3,53 procenta, což je o 0,30 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Během prime time se ale Nova Cinema vyšplhala až na podíl 4,22 procenta. Oproti tomu hlavní program Novy mírně klesal. Po celý den ji sledovalo průměrně 34,57 procenta dospělého publika, což je o 0,55 procentního bodu méně než minule. Ve večerních časech ale podíl Novy tradičně stoupnul, tentokrát na hodnotu 40,45 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Podíl stoupal také televizi Prima. V celodenních číslech si polepšila o 0,79 procentního bodu na 16,37 procenta, ale v hlavním vysílacím čase si pohoršila na hodnotu 15,55 procenta. Prima Cool poskočila v celodenním podílu na dospělém publiku o 0,18 procentního bodu na 2,53 procenta, což je zatím její nejlepší týdenní výsledek, kterého dosáhla také před čtyřmi týdny. V hlavním vysílacím čase však podíl Primy Cool u dospělého publika klesl na 2,26 procenta.

TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010

Dařilo se také České televizi, zejména jejímu prvnímu programu, který dosáhl v celodenních číslech podílu 17,52 procenta, což je o 0,34 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Během prime time vykázala ČT 1 průměrný podíl 19,04 procenta. Programu ČT 2 podíl rapidně klesal, po celý den jej sledovalo v průměru 3,96 procenta dospělého publika, což je o 0,45 procentního bodu méně než v předminulém týdnu a vůbec nejhorší výsledek za letošní rok. V hlavním vysílacím čase ČT 2 vykázala průměrný podíl 3,39 procenta.

Naopak velmi dobře se dařilo zpravodajskému kanálu ČT 24, který sice neobhájil vysoký podíl sledovanosti z volebního týdne na konci května, ale podíl 4,17 je vysoce nad průměrem této televize. Oproti předminulému týdnu jde o pokles o 1,13 procenta. Během prime time průměrný podíl ČT 24 klesl na 2,50 procenta. Mírný pokles zaznamenal sportovní kanál ČT 4: v celodenních číslech o 0,64 procentního bodu na 1,90 procenta, ve večerních časech pak na 0,91 procenta.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,38 procenta, což je o pět setin procentního bodu méně než minule. Během prime time dosáhly podílu 1,64 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 9,35 procenta, o 0,58 procentního bodu více než minule. Ve večerních časech jejich podíl klesl na 6,45 procenta.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 9. 6. 2010 16:19

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+