Více

Babicovy dobroty jsou vlastně teleshopping, přiznal výkonný šéf Novy

Pořady Babicovy dobroty a Tipy ptáka Loskutáka jsou klasickým teleshoppingem, ve kterém může televize Nova přímo propagovat konkrétní zboží a uvádět u něj jeho cenu a prodejce. Deníku MF Dnes to řekl obchodní ředitel Novy Jan Řehák, který v listopadu převzal po Davidu Stogelovi také funkci výkonného ředitele nejsledovanější české televize.

K TÉMATU: Nova pro příští rok sníží základní cenu reklamy o 10% oproti letošku

CIF17

Začali jsme ve velkém využívat formát, jako jsou Tipy ptáka Loskutáka. Navazuje hned na pořad Rady ptáka Loskutáka, zákon tento pořad definuje jako teleshoppingový blok. Je to jeden z nejúčinnějších typů televizního produktu. V rámci něj musíte ze zákona říci, kolik výrobek stojí či kde ho můžete sehnat. Takový formát se také objevuje u pořadu Babicovy dobroty, prohlásil Řehák.

Nova minulý týden oznámila snížení základního ceníku reklamy pro příští rok o 10 procent oproti letošku. Podle Řeháka tím chce Nova podpořit oživení trhu. Největší slevu získají inzerenti, kteří nakoupí reklamní časy v prvním čtvrtletí příštího roku, které bývá tradičně nejchudší na televizní reklamu, nebo svoje spoty umístí na více programů Novy, nejen na hlavní kanál.

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 12. 2010 13:23

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+