Hlavní navigace

Automobilka BMW propaguje skrze hybridní vysílání Primy svůj luxusní vůz

15. 1. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ FOTO – Prima je jednou z prvních televizí na českém trhu, které začaly využívat technologii HbbTV. Prvenství si v tomto směru před lety uzmulo veřejnoprávní médium z Kavčích hor.

Mezi firmy, které objevují hybridní vysílání HbbTV v České republice z pohledu možnosti propagace svých produktů, už patří i automobilka BMW. Ta skrze nový reklamní formát upozorňuje na své luxusní vozy BMW X1 a inteligentní pohon všech kol BMW xDrive. Kromě základních informací, které lze prostřednictvím aplikace dostupné na všech kanálech FTV Prima v DVB-T a kabelových sítích získat, si je možné domluvit prostřednictvím jednoduchého formuláře také zkušební jízdu. Zájemci pouze stačí vyplnit telefonní číslo a volbu potvrdit, další kontakt zajistí BMW.

BRAND24

K TÉMATU: Prima spustila v testovacím režimu první hybridní aplikace pro přijímače s HbbTV

Prima je jednou z prvních televizí na českém trhu, které začaly využívat technologii HbbTV. Prvenství si v tomto směru před lety uzmulo veřejnoprávní médium z Kavčích hor, jež zde nabízí například on-line videoarchiv iVysílání, televizní program nebo HD teletext. Zatím poslední HbbTV aplikací ČT byl Nejchytřejší Čech (více zde). Kromě České televize a Primy nabízí tuto technologii na svém hlavním kanálu i Óčko, které ho taktéž využívá pro komerční účely. Hybridní vysílání nabízejí i kanály Regiony+ a HD+ dostupné v kabelové síti UPC.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).