Hlavní navigace

Atmedii se daří oslovovat dětské diváky ve věku od čtyř do devíti let

8. 6. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Mediální zastupitelství Atmedia dosáhlo v květnu u diváků ve věku od čtyř do čtrnácti let podílu na sledovanosti přes pět procent a děti trávily u dětských kanálů téměř hodinu a půl denně.

Květen byl pro dětské televizní stanice z portfolia mediálního zastupitelství Atmedia nejúspěšnějším měsícem od začátku roku. Disney Channel, Minimax a CS mini oslovily v květnu téměř pětinu dětských diváků. Podíl na sledovanosti vzrostl meziměsíčně o osm procent a v porovnání s prvními čtyřmi měsíci byl tento nárůst dokonce jedenáctiprocentní. Za tímto výrazným úspěchem stojí především zvyšující se podíl na sledovanosti nejmenších diváků ve věku od čtyř do devíti let.

Dětská televizní stanice Disney Channel oslovuje dětské diváky americkými seriály Phineas & Ferb, Austin a Ally nebo Star proti silám zla. V květnu přilákal k televizním obrazovkám nejvíce animovaný seriál Kouzelná Beruška a Černý kocour, ve kterém děti sledují osudy superhrdinky Marinette. Dětští diváci trávili v květnu s Disney Channel téměř jeden a půl hodiny denně.

UX DAy - tip 2

Bodovalo i Obušku, z pytle ven!

Úspěšný měsíc má za sebou také další dětská televizní stanice z portfolia společnosti Atmedia. Minimax zaujal na televizních obrazovkách především děti ve věku od čtyř do devíti let. Největší úspěch zaznamenal americký animovaný seriál Transformers – Roboti záchranáři. Nejmenší diváky oslovil Minimax také ruským seriálem Máša a medvěd.

Česká televizní stanice CS mini dosáhla v květnu svého nejlepšího výsledku v tomto roce, když meziměsíčně zvýšila ve své cílové skupině podíl na sledovanosti o téměř třicet procent. Nejsledovanějším květnovým pořadem byla československá pohádka z roku 1955 Obušku, z pytle ven! Neméně úspěšná byla také pohádka Zdeňka Trošky z roku 1999 Z pekla štěstí, v níž si zahráli herci jako Michaela Kuklová nebo Miroslav Šimůnek.


Autor: Atmedia

Vývoj podílu na sledovanosti mediálního zastupitelství Atmedia v CS 4–14

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).