Více

Atmedia zastupující menší a placené televize prodává nově reklamu i na mladší diváky

UVNITŘ PREZENTACE – Mediální trh bohužel nepřinesl v posledních měsících pro Atmedia příliš pozitivních zpráv. Připomeňme například odchod Óčka nebo Mňam ke konkurenci.

Reklamní prostor menším televizím a placeným kanálům začne prodávat agentura Atmedia od příštího roku i na publikum ve věku od 15 do 54 let, tedy cílovou skupinu označovanou zkráceně „CS 15–54“. Nabídka se připojí jako novinka k již známým produktům atmax, atsmart, atadults prodávaných v CS 15+ a atkids (CS 4–14). Atmedia si tak od tohoto kroku slibuje především větší volnost výběru stanic v balíčku atchoice pro zadavatele za účelem efektivnějšího cílení. Zjednodušením obchodní nabídky jsme reagovali na vývoj a potřeby trhu a zavedením nového balíčku na atraktivitu portfolia, které máme pro další rok. uvedla Iva Pantůčková, obchodní ředitelka Atmedia.

Z ARCHIVU: Agentura Atmedia začala kromě televize prodávat reklamu i pro videoportály

widgety

Mediální trh bohužel nepřinesl v posledních měsících pro Atmedia příliš pozitivních zpráv. Připomeňme například odchod hudební televize Óčko (včetně kanálů Óčko Gold a Óčko Expres) ke konkurenčnímu Media Clubu, který mimo jiné prodává i celoplošné televize Prima, a nedávný přesun reklamních aktivit stanice Mňam TV. I tu bude nově zastupovat Media Club, stejně jako chystanou sesterskou televizi Mňau. Mezi novinky roku 2016 v agentuře Atmedia bude patřit i možnost rozšíření dětského balíčku atkids o online inzerci na portálu televizní stanice Disney Channel. Zadavatelé tak mají možnost více propojit televizní reklamu zaměřenou na dětského diváka s interaktivním prostředím.

Atmedia Obchodni Politika 2016 Public by Lukáš Lucky Polák

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+