Více

Atmedia: Novou stanici Mňam TV už si naladilo téměř šest set tisíc diváků

UVNITŘ FOTO – Primárním kanálem pro distribuci kanálu k divákům je Regionální síť 8 Českých Radiokomunikací. Program je k dispozici i v nabídkách několika placených služeb.

Téměř šest set tisíc diváků už si podle agentury Atmedia, která zastupuje převážně placené kanály na poli reklamy, naladilo novou tematickou stanici Mňam TV. Lifestylová televize, která vysílá v regionálním multiplexu MUX 8, vstoupila v polovině března do TV-metrového měření a již si ji naladilo téměř 600 tisíc lidí (6 % populace ČR), uvedla Atmedia. Jak k tomuto číslu agentura došla, už ale nezmínila. Podle peoplemetrového měření, které má Atmedia k dispozici, byla zatím nejsledovanějším pořadem Perfektní obsluha 2 s podílem na publiku (share) 1,3 %, což odpovídá přibližně 113 tisícům diváků.

ČTĚTE TAKÉ: Mňam TV má konečně web, připomíná dlaždicové řazení z Windows 8

Právě Regionální síť 8 Českých Radiokomunikací je primárním distribučním kanálem nové stanice Mňam TV. Vedle ní jsou zde šířeny také programy TV Noe, Slovak Sport.TV 2, Sport 5 a Óčko Expres. Mňam TV je jediným volně šířeným programem zaměřeným na vaření a zdravý životní styl. Na zviditelnění jeho značky nyní společnost Axocom, která stanici na českém a slovenském trhu zastupuje, intenzivně pracuje. S Mňam TV se tak setkají v průběhu dubna i návštěvníci festivalu Dny evropského filmu. Výběr této kulturní a společenské události je podle ředitelky Axocomu Eriky Luzsiczy důkazem, že kanály v portfoliu firmy cílí na nejnáročnější diváky.

14 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 8. 4. 2015 16:10

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+