Více

At Media začíná prodávat reklamu v prime time i na dospělé diváky

Cílení televizní reklamy na dospělé diváky v hlavním vysílacím čase po 20. hodině začíná nabízet agentura At Media, která zastupuje při prodeji reklamních časů dvě desítky kabelových a satelitních televizí v Česku. Nový balíček se týká výhradně hudební televize Óčko a dětského programu Disney Channel. Podle PR manažera At Media Martina Romana jde o téměř 200 GRP´s (gross rating point, jednotka prodeje reklamního času – jeden GRP je téměř 89 tisíc diváků starších patnácti let, pozn. red.).

ROZHOVOR: Konec televize Public nás nijak dramaticky nezasáhne, říká šéf agentury At Media

Na českém televizním trhu se postupně prosazuje nákup reklamního prostoru televizí v podobě tzv. balíčků, zaměřených na konkrétní cílovou skupinu. Balíčky vystavěné na kombinaci tematických televizí měřených tv-metry, jsou již přes dva roky v nabídce mediálního zastupitelství At Media, vysvětluje Roman. Firma dosud nabízela sedm takových balíčků – At Max, At Kids, At Adults, At Choice, At Choice+, At Young a At Mothers.

K TÉMATU: Televize zastupované At Media v únoru oslovily 4,8 milionu diváků

Naše nová nabídka, která nabízí dobrý poměr ceny a výkonu, zohledňuje zajímavé výsledky ve sledovanosti dospělých diváku na stanicích Disney Channel a TV Óčko, u nichž po 20. hodině večerní výrazně roste sledovanost právě u této cílové skupiny. Tyto stanice také dosáhly v měsíci dubnu na stejné cílové skupině D15–54 (vůči D15+) nejvyšších afinit na trhu a to v době mezi 20 – 24 hodinou večerní. TV Óčko dosahuje afinity 125 procent a Disney Channel dokonce 137 procent, uvedl výkonný šéf At Media Petr Majerik.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+