Více

Andrej Babiš koupil vydavatelství Mafra a s ním i hudební televize Óčko a Óčko Gold

Majitel skupiny Agrofert předtím neúspěšně vyjednával o převzetí vydavatele Blesku a Reflexu, společnosti Ringier Axel Springer ČR

Nového majitele mají hudební televize Óčko a Óčko Gold, které patří do vydavatelské skupiny Mafra. S celým mediálním domem, do kterého patří i deníky MF Dnes, Lidové noviny, Metro, zpravodajské servery iDnes.cz a Lidovky.cz a rádia Classic FM a Expresrádio, je koupila skupina Agrofert miliardáře Andreje Babiše. Informovala o tom sama Mafra. Babiš předtím neúspěšně vyjednával o koupi konkurenčního vydavatelství Ringier Axel Springer ČR, které vydává například deníky Blesk, Aha! a Sport, a také týdeník Reflex.

K TÉMATU: Miliardář Babiš uvažuje o vlastní televizi. Sondoval i možnosti multiplexu 4

Babiš už v minulosti koupil od vydavatelství Economia, pod které spadají Hospodářské noviny či týdeníky Respekt a Ekonom, slovenskou odnož Ecopress, jež vydává Hospodárske noviny. Na českém trhu už druhým rokem vydává bezplatné regionální deníky 5+2, které tiskne v milionovém nákladu v tiskárnách skupiny Mafra. V televizích a rádiích dosud Babiš nebyl nijak aktivní, na internetu financuje například web Česká pozice.

29 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 28. 6. 2013 19:56

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+