Více

Al Jazeera English nově v nabídce satelitní služby Digi TV

Digi TV má v České republice a na Slovensku dva různé provozovatele. Zatímco u nás jde o společnost Digi Czech Republic, u našich východních sousedů je to Slovak Telekom.

Zákazníci satelitní služby Digi TV mohli pozorovat drobnou programovou změnu, která nastala v její nabídce. Operátor byl nucen vyřadit z nabídky stanici BBC World News a naopak se v ní objevil kanál Al Jazeera English. Server DigiZone.cz na tuto skutečnost upozornil v diskusním fóru jeho čtenář Štefan Bukovan. Zájemci o tuto stanici ji nemusí ladit. V certifikovaných boxech by se měla objevit automaticky. Televize BBC World News byla z nabídky Digi TV vyřazena proto, jelikož operátor Telenor šíří program nově ve skandinávském svazku, který má v České republice horší pokrytí.

ČTĚTE TAKÉ: Digi TV začala nabízet HD boxy do pronájmu, zákazníci v Česku mají opět smůlu

Pro individuální příjem je stanice BBC World News na pozici 1 stupeň západně nadále dostupná, a to bez nutnosti použití dekódovací karty. Program je zde dostupný v režimu free-to-air (nekódovaně). Zákazníci Digi TV však tento kanál už na oficiálních boxech operátora sledovat nemohou. Programy se po naladění řadí podle toho, jak stanovil provozovatel služby. Provozovatelé Digi TV v našem regionu jsou dva. V České republice jde o společnost Digi Czech Republic, na Slovensku je to firma Slovak Telekom. Programová nabídka je v obou zemích téměř totožná, u několika stanic se však liší.

Parametry příjmu: Thor 5 (1 stupeň západně), 12418/V, SR 28000, FEC 7/8, norma DVB-S, kódování žádné (FTA)

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 7. 11. 2013 16:41

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+