Více

Active TV podvádí diváky, zlobí se Rada pro vysílání. Podala trestní oznámení

Radní odhalili podvod v jedné ze soutěží se sirkami, deklarovaná správná odpověď nebyla jediným možným řešením. Proto se obátili na orgány činné v trestním řízení.

Trestní oznámení na provozovatele nabídkové televize Active TV kvůli podvodu podala Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). Stanice podle radních v jednom z vydání soutěžního pořadu Sexy výhra deklarovala jinou správnou odpověď, než měla, a znemožnila tak telefonujícím divákům získat slibovanou peněžitou výhru. Je to vůbec poprvé od letošního vzniku Active TV, co vysílací rada sáhla po jiném prostředku než upozornění na porušení zákona nebo pokutě.

K TÉMATU: Active TV je automat na peníze od důvěřivých lidí, zlobí se divák z Domažlicka

widgety

„Rada podala trestní oznámení pro okolnosti nasvědčující tomu, že byl spáchán trestný čin podvodu podle ustanovení § 209 zákona č. 40/2009 Sb., trestního zákoníku, a to odvysíláním pořadu Sexy výhra, odvysílaného dne 29. dubna 2013 od 22:00 hodin na programu Active TV, v jehož průběhu byli diváci lákáni k telefonickému volání (za cenu 90 Kč za minutu hovoru) za účelem možného získání peněžité výhry, přičemž jim byla kladena hádanka, na níž ovšem byla očekávána odpověď, která neodpovídala zadání hádanky,” napsali radní v tiskové zprávě se svého jednání.

“Přesunutím dvou sirek v čísle 6856 lze totiž získat například číslo 1E956, což je výsledek vyšší než provozovatelem uvedená správná odpověď 1E656. Tím docházelo k možnému podvodu na divácích, neboť ti nemohli správným zodpovězením hádanky získat slibovanou výhru,” upřesnila Rada.

25 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 18. 8. 2014 20:34

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+