Více

45 let Televarieté pokořilo Novu, ale jen u staršího publika. Mladší v sobotu upřednostnili Tisíc slov

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Jedničce se o sobotním prime time podařilo u dospělého publika těsně porazit Novu, v celodenním podílu jí na ni scházel jeden procentní bod

Primu po 20:00 porazila TV Barrandov

Oslavy pětačtyřicátého výročí vzniku zábavného pořadu Československé televize Televarieré, ke kterým ČT 1 připravila na sobotní večer zábavný sestřih, vyhrály souboj o sobotního diváka s dalšími českými diváky. Nepodařilo se jim ale pokořit hranici milionu diváků, když je od osmé večer sledovalo v průměru 994 tisíc dospělých diváků a 25,38 procenta publika. Nova se musela u souběžně vysílaného hlavního večerního filmu Tisíc slov spokojit od 20:20 se 720 tisíci dospělými diváky a podílem 19,11 procenta. Daleko hůře ale dopadla Prima, jejíž nový zábavný pořad Překvápko! vidělo od čtvrt na devět pouze 306 tisíc dospělých diváků a osm procent publika.

PÁTEČNÍ DATA: Seriál Znamení koně II nepřesvědčil tolik mladých diváků jako Soukromé pasti

Hlavní večerní pořad Primy porazila dokonce i TV Barrandov se svým záznamem Koncertu Věry Špinarové a Petry Janů, který si od 20:10 nenechalo ujít 328 tisíc dospělých diváků a 8,41 procenta publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let sobotnímu večeru kraloval novácký film Tisíc slov, který z této kategorie oslovil 29,17 procenta diváků u televizních obrazovek, zatímco Televarieté 45 let pouze 16,32 procenta. Z pohledu celého prime time se Jedničce podařilo u dospělého publika staršího 15 let těsně porazit Novu, když od 19 do 23 hodin dosáhla průměrného podílu 20,99 procenta, zatímco Nova 20,92 procenta. U mladších a za celý den ale jasně vyhrála Nova.

V placené sekci DigiZone.cz tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+