Start největší podzimní programové novinky televize Barrandov, zábavné soutěžní show To byl náš hit, sledovalo v pondělí večer od 20 hodin v průměru 239 tisíc diváků starších patnácti let, což představuje 2,7 procenta dospělé populace. Barrandov v tuto dobu zaujal 5,61 procenta dospělého publika, což je na tuto televizi průměrný výsledek. V prvním dílu soutěže To byl náš hit se ještě nehlasovalo, televize diváky pouze seznamovala s pravidly a podmínkami hry.
K TÉMATU: Barrandov v pondělí startuje s hlavní novinkou podzimu: show To byl náš hit
Barrandov si od show To byl náš hit slibuje vyšší čísla. Jde zatím o nejnákladnější a nejrozsáhlejší projekt vlastní tvorby této televize. Připravil jej hudební publicista Honza Dědek a Barrandov počítá s jedenácti díly, kterým věnuje každé pondělí od 20 hodin až do letošních Vánoc. Každý díl je navíc vysílaný živě, vystoupí v něm řada českých interpretů, kteří představí i přezpívané hudební šlágry z dob dávno minulých. Moderování pořadu televize svěřila Petru Vondráčkovi, známému především z televize Prima.