Hlavní navigace

Zadlužená TV Public se spojí s další chystanou televizí, od září změní název

25. 3. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
25. 3. 2011

Zásadní změnu v koncepci vysílání, grafiky a názvu připravuje na letošní září lifestylová televize Public, která vysílá v celoplošném multiplexu 3, v kabelu a na satelitu. Po čtyřech letech vysílání se Televize Public dočká zásadních změn. V současné době probíhají konečná jednání o propojení dvou televizních projektů, které svým spojením vytvoří pro Českou republiku inovativní televizní médium. Změny se pochopitelně dočká i koncepce současného vysílání televize Public, sdělila výkonná ředitelka stanice Renata Pešková.

K TÉMATU: Televize Public jedná o vstupu zahraničního investora

Televize Public si vytvořila po dobu svého dosavadního vysílání dobré povědomí u diváků i inzerentů. Jsme si ale vědomi toho, že aktuální situace na trhu potřebuje něco více, než je stávající programové schéma naší televize. Proto jsme se po dlouhých jednáních domluvili na spojení TV Public s nově připravovaným televizním kanálem, který bych prozatím ráda ponechala v anonymitě, přiblížila Pešková. Fúze se dotkne obsahu i zaměření televize.

ČTĚTE TAKÉ: Televize Public zdržuje vyplácení faktur. Nekrachujeme, ohrazuje se

Diváky však na druhou stranu mohu uklidnit, že své stávající nejoblíbenější pořady uvidí po modernizaci jejich pojetí v novém vysílání i nadále, ujišťuje výkonná ředitelka TV Public. Stanice podle Peškové v návaznosti na připravované změny upraví také svůj korporátní design. V důsledku postupného přechodu na nový projekt pak může dojít k dílčím kontinuálním změnám ve vysílacím schématu, názvu on-air kampaní a také využití jednotlivých distribučních cest. O těchto úpravách budeme dopředu média informovat, slíbila.

NAPSALI JSME: Televize Public vstoupila do kabelové sítě UPC, nahradila v ní Z1

Informace o sloučení TV Public s novou vznikající televizí přichází v době, kdy tato stanice čelí velkým finančním problémům. Řada externích dodavatelů pořadů neúspěšně vymáhá po TV Public nesplacené pohledávky. Podle serveru MediaDnes.cz už tyto pohledávky společnosti PublicCom, která zajišťuje obsah pro TV Public, začala skupovat společnost Altea Europe, která se specializuje na odkup a následné vymáhání dluhů. Potvrzuji informaci, že máme zájem o odkup pohledávek za společnost PublicCom, odpověděl na dotaz serveru DigiZone.cz Petr Raška z Altea Europe.

KOMENTÁŘ: Bude televizi Z1 následovat i TV Public? Respektive kdy?

BRAND24

Vysílací licenci TV Public vlastní společnost Totalpress, jejímž většinovým vlastníkem je Jiří Voděrka. Patří mu 66-procentní podíl ve firmě. Zbývajících 34 procent vlastní zakladatel TV Public Luděk Vinš, majitel společnosti Strojexport, v jejímž sídle na Václavském náměstí v Praze má Public studio a kanceláře. Vinš je jediným jednatelem Totalpressu. Veškerý obsah a servis stanici zajišťuje společnost PublicCom, která má akcie na majitele v listinné podobě a z obchodního rejstříku není možné zjistit, komu přesně patří.

Nicméně i ve firmě PublicCom hraje důležitou roli Luděk Vinš, který je předsedou dozorčí rady, v níž zasedá i kontroverzní podnikatel Peter Kovarčík. Členkou představenstva společnosti je i výkonná ředitelka televize Public Renata Pešková.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).