Internet Info, s.r.o. Lupa Root Měšec Podnikatel DigiZone Slunečnice Vitalianew Bomba Navrcholu Weblogy Jagg Woko Dobrý web Computer.cz SK: MojeLinky
DigiZone.cz > Aktuality > Televize Nova nevypnula analog na Sušicku a Klatovsku

Televize Nova nevypnula analog na Sušicku a Klatovsku

1. 3. 10:23 - Lukáš Polák
TV Nova digitalizace logo

Také televize Nova měla dnes o půlnoci vypnout analogový signál z vysílačů Sušíce - Svatobor (9. kanál) a Klatovy - Barák (6. kanál), k tomuto kroku ovšem nakonec nedošlo. Obě stanoviště nadále šíří českou komerční jedničku v původní podobě. "Analogové vysílání TV Nova nebylo zatím na žádost zákazníka CET 21 spol. s. r.o., provozovatele TV Nova, ukončeno," uvedla dnes v tiskové zprávě mluvčí Českých Radiokomunikací Marie Fianová.

Podle původních informací mělo však být vysílání z Baráku a Svatoboru ukončeno právě dnes o půlnoci. "Proč se nakonec rozhodla televize Nova pokračovat v analogovém vysílání z obou lokalit, vám řekne pouze ona," řekla DigiZone.cz mluvčí operátora Fianová s tím, že Radiokomunikace jsou pouze technickým vykonavatelem procesu a rozhodnutí stanice o tom, zda bude analogový signál vypnut, nebo ne, je pouze na ní.

Server DigiZone.cz zjišťuje u TV Nova, proč nebyl analogový signál z obou lokalit ukončen. Její vyjádření vám přinese okamžitě poté, co se stanice k situaci vyjádří.

Názory

Zaujalo vás téma? Máte k němu co říct? Přidejte svůj názor.

Titulek: Nova nebo Stara ? (David Rácz) Nový
aura:
55
K. Vav
Datum: 1. 3. 10:55 Nový
Vložil: K. Vav
Titulek: Re: Nova nebo Stara ? (celé vlákno)
.... a ČTÚ a RRTV ještě spinkají slakým spánkem .... možná ještě nestihli monitorovat a vydat prohlášení .....
Odpovědět
aura:
54
Dan Rozsíval
Datum: 1. 3. 11:02 Nový
Vložil: Dan Rozsíval
Titulek: Re: Nova nebo Stara ? (celé vlákno)
Tak tak,takže to dopadlo přesně jak jsem tu psal. Komedie pokračuje,bohužel. A nikdo nic nezmůže i když se neustále uvádí že jim za nevypnutí hrozí to či ono.
Odpovědět
aura:
31
prudic
Datum: 1. 3. 18:21 Nový
Vložil: prudic
Titulek: Re: Nova nebo Stara ? (celé vlákno)
je treba CTU a RRTV hnat k zodpovednosti za to, ze NC porad vysila. Noha nedodrzela smlouvu o pristoupeni k TPP, uz ponekolikate.

Je zajimave jak to, ze Potucek hraje tu hru s nimi a bude se ptat Nohy, misto toho, aby dorazel na CTU a radu kdy NC prijde o licenci........ Ach jo, jeste ze tu mame diskuze, manipulace minenim v clancich snad neskonci.
Odpovědět
aura:
69
kubisek
Datum: 1. 3. 19:23 Nový
Vložil: kubisek
Titulek: Re: Nova nebo Stara ? (celé vlákno)
A co se stane, až NC přijde o licenci? Že nebude mít zajištěno v kabelovkách must carry? Už vidím, jak ji kabelovky vyřazují ze základní nabídky.....
Odpovědět
aura:
49
Luboš Zelenka
Datum: 1. 3. 19:35 Nový
Vložil: Luboš Zelenka
Titulek: Re: Nova nebo Stara ? (celé vlákno)
Nikdo nepřijde o licenci.To by musel být hodně velký průšvih...
Odpovědět
aura:
55
K. Vav
Datum: 1. 3. 11:02 Nový
Vložil: K. Vav
Titulek: Televize Nova nevypnula analog (celé vlákno)
Pane Polák, zkuste zjistit vyjádření ČTÚ na toto nedodržení vypnutí a kdy bude odebrána licence na program Nova Cinema? Přece byly stanoveny nějaké podmínky a ty se musí ze strany státního orgánu dodržet.
Odpovědět
aura:
82
Josef Vrba
Datum: 1. 3. 12:52 Nový
Vložil: Josef Vrba <jvic (zavináč) centrum (tečka) cz>
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (celé vlákno)
Souhlasím. Prosím p. Poláka. Nějaké vyjádření tv nova nikoho nezajímá. Opět to bude nějaká výmluva typu "malá penetrace STB" a podobně. To nejdůležitější je, jak se k tomuto nevypnutí postaví ČTÚ...
Odpovědět
aura:
98
Jan Potůček
Datum: 1. 3. 13:12 Nový
Vložil: Jan Potůček <potucek (zavináč) iinfo (tečka) cz>
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (celé vlákno)
O vyjádření jsme požádali jak ČTÚ, tak RRTV. Čekáme na odpověď. Pro ně to je taky nová situace, na kterou musí nějak zareagovat. Ať už správním řízením o odebrání DVB-T licence pro Novu Cinema nebo jinak.
Odpovědět
aura:
66
pepa novák
Datum: 1. 3. 13:28 Nový
Vložil: pepa novák
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (celé vlákno)
to jsem zvědav, jak je tohle nevypínání analogu ošetřeno právně ? Ale lze čekat, že Nova bude mít nad státem opět navrh.

Hrozba odebrání licence na Nova cinema je spíše úsměvná, když se nedaří naplnit programy ani kapacitu 3 natož 4 muxů..

ČTÚ měl při přidělovaní muxů jejich neodebrání podmínit tím, aby vysílali aspoň signál/monoskop. Pak by O2 s muxem4 měl motivaci se dohodnout s někým, komu by vysílal program nebo licenci na mux4 vrátit. jak tohle mají právníci ČTÚ jištěno ?
Odpovědět
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (Štěpán S.) Nový
aura:
48
A AA
Datum: 1. 3. 13:38 Nový
Vložil: A AA
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (celé vlákno)
Jojo ... neco by to chtelo ... treba zalozit skupinu na tom fejsbuku !!! :)
Odpovědět
aura:
25
Štěpán S.
Datum: 1. 3. 13:41 Nový
Vložil: Štěpán S.
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (celé vlákno)
Hele bazare, co je zase za problémy tam u vás že opět nevypínáte? Zase budete mlžit s nesmyslnýma tvrzeníma? :-))) No to jsem vážně zvědav ....
Odpovědět
aura:
48
A AA
Datum: 1. 3. 13:42 Nový
Vložil: A AA
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (celé vlákno)
Jake problemy? My zadne nemame... :)
Odpovědět
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (Štěpán S.) Nový
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (A AA) Nový
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (Štěpán S.) Nový
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (A AA) Nový
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (Štěpán S.) Nový
aura:
48
A AA
Datum: 1. 3. 13:55 Nový
Vložil: A AA
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (celé vlákno)
Rek bych ze problemy ve sve hlave tu ma akorat nekdo jiny.
Odpovědět
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (Štěpán S.) Nový
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (A AA) Nový
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (Štěpán S.) Nový
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (Jaroslav Novák) Nový
aura:
86
Daniel Neumann
Datum: 1. 3. 17:48 Nový
Vložil: Daniel Neumann <dadi35 (zavináč) seznam (tečka) cz>
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (celé vlákno)
To je skoro jako s benzínem :) Když dojde ke zdražení ropy, okamžitě stoupne cena benzínu, rozuměj zapnutí analogu. Pokud dojde ke snížení ceny ropy, čeká se a čeká a až někdy za delší dobu dojde ke snížení ceny benzínu, rozuměj vypnutí analogu.
Odpovědět
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (Štěpán S.) Nový
aura:
31
prudic
Datum: 1. 3. 18:54 Nový
Vložil: prudic
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (celé vlákno)
Pokud za to III. TV pasmo stat utrzi majlant, pak je vse v poradku, ale jaksi mam pocit, ze logika zde nefunguje......
Odpovědět
aura:
98
Jan Potůček
Datum: 1. 3. 16:14 Nový
Vložil: Jan Potůček <potucek (zavináč) iinfo (tečka) cz>
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (celé vlákno)
Ne, Radiokomunikace vypínají na základě písemného požadavku té které televize. Ony jsou technickým provozovatelem vysílání, nikoli držitelem vysílacího kanálu. Tím je televize (na dobu, kterou jí určuje licence).
Odpovědět
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (prudic) Nový
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (Štěpán S.) Nový
aura:
48
A AA
Datum: 1. 3. 21:52 Nový
Vložil: A AA
Titulek: Re: Televize Nova nevypnula analog (celé vlákno)
To byste mel nejspise podat trestni oznameni, ne?
Odpovědět
aura:
36
Milda
Datum: 1. 3. 11:10 Nový
Vložil: Milda
Titulek: To je pořád dokola stejná novácká písnička (celé vlákno)
A potom že je nějaká krize. Nova by potřebovala ještě mnohem větší pokles na inzertním trhu ;-)
Odpovědět
trochu více logiky do vašeho uvažování.
Diváky inzerce přináší možnost sledovat Novu - a ted je Nova v oblastech kde již jediná vysílá analog, monopolním pro všechny TV , které nemají zařízení pro jiný druh příjmu.
Tak jako vy myslí státní/veřejnoprávní ČRo, kterým na divácích nezáleží, které vypíná vysilače (a přichází o posluchače), ale na zlatých padácích pro nacuclé parazity a politické mocipány, kteří jim rozhodují o živobytí, nešetří
Odpovědět
Titulek: Re: To je pořád dokola stejná novácká písnička (David Rácz) Nový
Titulek: Re: To je pořád dokola stejná novácká písnička (Štěpán S.) Nový
Oni jsou staré televize,ke kterým se nevyplatí koupit set-top-box.Jsou pracovní profese,kde se tyto televizory ještě využijí.Třeba TV NOVA na toto spoléhá...
Odpovědět
lidé mají doma i druhou, třetí TV bez dvb-t, je řada TV "na vrátnicích" atd....
Odpovědět
aura:
28
David Rácz
Datum: 1. 3. 17:36 Nový
Vložil: David Rácz <dracz (zavináč) centrum (tečka) cz>
Titulek: Re: To je pořád dokola stejná novácká písnička (celé vlákno)
Nevěřte tomu, pane Nováku, že na vrátnicích mají stále analog. Žádnej dědek vtátnej by min.bez sportovní ČT4 nevydržel ani jednu šichtu. V těchto podnicích (vrátnice, nemosnice, čekárny atd.) měli set-top-box jako první!
Odpovědět
aura:
31
prudic
Datum: 1. 3. 19:00 Nový
Vložil: prudic
Titulek: Re: To je pořád dokola stejná novácká písnička (celé vlákno)
presne tak, taky znam instituce, kde digipal pracuje na vratnici k naramne spokojenosti uz tri roky. A vzdy, kdyz byl problem, jsem to vedel od vratnych jako z prvni ruky.....
Odpovědět
aura:
66
pepa novák
Datum: 1. 3. 14:13 Nový
Vložil: pepa novák
Titulek: problém Novy ? ne, je to problém státu (celé vlákno)
řada diskutujících zde píše o problému Novy, když nevypíná nanalog.
Jakýpak problém Novy, je to problém státu
- pokud jsou smlouvy o přechodu na DVB-T udělány tak, že Nově umožňují analog nevypínat, je to problém státu.
- pokud Nova nevypíná i když dle smluv musí, je to opět problém státu, že neumí zajistit pořádek.
Odpovědět
Titulek: Re: problém Novy ? ne, je to problém státu (Štěpán S.) Nový
aura:
54
Dan Rozsíval
Datum: 1. 3. 20:35 Nový
Vložil: Dan Rozsíval
Titulek: Re: problém Novy ? ne, je to problém státu (celé vlákno)
JInými slovy: celý slavný TPP je jenom cár papíru,nic víc.
Odpovědět
Titulek: Prima vysílá také (Pavel Nový) Nový
aura:
55
Lumír Kuchař
Datum: 1. 3. 21:55 Nový
Vložil: Lumír Kuchař
Titulek: to řeknu
po svém: Nova chce vysílat pro všechny, tak vysílá DVB-T i analog, víte pan Dvořák asi často koukal na pořad věřte-nevěřte kde často bývali duchové, ti asi set-top box koupit nemohou a na internetu asi taky moc nenakupujou, tak pro ně ještě vysílají analogově do zdi, kde jinde než ve zdi ty duchy taky hledat že :-DDDDD tak se těším na konec tohoto roku, až se kouknu na http://dtv.ctu.cz/mapa už teď vidím ty mapy Nova Analog 95% cca ... Nova Digital 90% celkem pokryta de facto celá republika už pak chybí jen na konci roku tv spot: Nova na Vás myslí, můžete nás přijímat jakkoliv chcete, jsme jedinou TV, která na vás s příjmem opravdu myslí :-DDDDDDDDDD
Odpovědět
aura:
58
hrazny palyza
Datum: 1. 3. 22:30 Nový
Vložil: hrazny palyza
Titulek: NOVA nevypnula analog a v cem je problem? (celé vlákno)
pokud by nevypnuti analogu tv NOVA branilo spusteni digitalniho vysilani, chapal bych nespokojenost, ale analog aktualne nicemu nebrani, tak co resite?
Odpovědět
aura:
46
jupp
Datum: 1. 3. 23:58 Nový
Vložil: jupp
Titulek: nova se chová rozumně (celé vlákno)
Nova se nechová nezodpovědně. Nova se chová tak, jak je to výhodné pro ní a pro její diváky. Na tom není nic divného nebo nenormálního.

Není nic divného na tom, že když státní intervencionismus, centrální řízení a plánování narazí na realitu, že to zaskřípe.
Odpovědět
aura:
96
pevy
Datum: 2. 3. 14:52 Nový
Vložil: pevy
Titulek: Analogové vysílání
Já bych na to šel (spíš než nějakým vyhrožováním odebrání licence na Novu cinemu) dříve zde zmíněným větším zpoplatněním analogových kmitočtů. To by na Novu mělo (podle mne) lepší účinek :-)).
Odpovědět

Sledování názorů

Zasílání upozornění na nové názory je dostupné jen registrovaným uživatelům.

Prosím, přihlašte se a nebo se zaregistrujte.

Přehled názorů

Nastavení kvality: Vlastní Vše 2 3 4 5 6 7 8 9
Nova nebo Stara ? David Rácz 1. 3. 10:36 Nepřečtený
└  Re: Nova nebo Stara ? K. Vav 1. 3. 10:55
 └  Re: Nova nebo Stara ? Dan Rozsíval 1. 3. 11:02
  └  Re: Nova nebo Stara ? prudic 1. 3. 18:21
   └  Re: Nova nebo Stara ? kubisek 1. 3. 19:23
    └  Re: Nova nebo Stara ? Luboš Zelenka 1. 3. 19:35
Televize Nova nevypnula analog K. Vav 1. 3. 11:02
└  Re: Televize Nova nevypnula analog Josef Vrba 1. 3. 12:52
 └  Re: Televize Nova nevypnula analog Jan Potůček 1. 3. 13:12
  ├  Re: Televize Nova nevypnula analog pepa novák 1. 3. 13:28
  ├  Re: Televize Nova nevypnula analog Štěpán S. 1. 3. 13:36 Nepřečtený
  │├  Re: Televize Nova nevypnula analog A AA 1. 3. 13:38
  ││└  Re: Televize Nova nevypnula analog Štěpán S. 1. 3. 13:41
  ││ └  Re: Televize Nova nevypnula analog A AA 1. 3. 13:42
  ││  └  Re: Televize Nova nevypnula analog Štěpán S. 1. 3. 13:43 Nepřečtený
  ││   └  Re: Televize Nova nevypnula analog A AA 1. 3. 13:46 Nepřečtený
  ││    └  Re: Televize Nova nevypnula analog Štěpán S. 1. 3. 13:50 Nepřečtený
  ││     └  Re: Televize Nova nevypnula analog A AA 1. 3. 13:51 Nepřečtený
  ││      └  Re: Televize Nova nevypnula analog Štěpán S. 1. 3. 13:53 Nepřečtený
  ││       └  Re: Televize Nova nevypnula analog A AA 1. 3. 13:55
  ││        └  Re: Televize Nova nevypnula analog Štěpán S. 1. 3. 13:59 Nepřečtený
  ││         └  Re: Televize Nova nevypnula analog A AA 1. 3. 14:01 Nepřečtený
  ││          └  Re: Televize Nova nevypnula analog Štěpán S. 1. 3. 14:14 Nepřečtený
  ││           ├  Re: Televize Nova nevypnula analog Jaroslav Novák 1. 3. 14:20 Nepřečtený
  ││           │└  Re: Televize Nova nevypnula analog Daniel Neumann 1. 3. 17:48
  ││           └  Re: Televize Nova nevypnula analog Luboš Zelenka 1. 3. 14:59
  ││            └  Re: Televize Nova nevypnula analog Štěpán S. 1. 3. 15:10 Nepřečtený
  ││             └  Re: Televize Nova nevypnula analog prudic 1. 3. 18:54
  │└  Re: Televize Nova nevypnula analog Jan Potůček 1. 3. 16:14
  └  Re: Televize Nova nevypnula analog prudic 1. 3. 18:24 Nepřečtený
   └  Re: Televize Nova nevypnula analog Štěpán S. 1. 3. 18:30 Nepřečtený
    └  Re: Televize Nova nevypnula analog A AA 1. 3. 21:52
To je pořád dokola stejná novácká písnička Milda 1. 3. 11:10
└  Re: To je pořád dokola stejná novácká písnička pepa novák 1. 3. 15:57
 └  Re: To je pořád dokola stejná novácká písnička David Rácz 1. 3. 16:23 Nepřečtený
  ├  Re: To je pořád dokola stejná novácká písnička Štěpán S. 1. 3. 16:31 Nepřečtený
  ├  Re: To je pořád dokola stejná novácká písnička Luboš Zelenka 1. 3. 16:41
  └  Re: To je pořád dokola stejná novácká písnička pepa novák 1. 3. 16:57
   └  Re: To je pořád dokola stejná novácká písnička David Rácz 1. 3. 17:36
    └  Re: To je pořád dokola stejná novácká písnička prudic 1. 3. 19:00
problém Novy ? ne, je to problém státu pepa novák 1. 3. 14:13
├  Re: problém Novy ? ne, je to problém státu Štěpán S. 1. 3. 17:20 Nepřečtený
└  Re: problém Novy ? ne, je to problém státu Dan Rozsíval 1. 3. 20:35
Prima vysílá také Pavel Nový 1. 3. 17:17 Nepřečtený
└  Re: Prima vysílá také Luboš Zelenka 1. 3. 17:26
to řeknu Lumír Kuchař 1. 3. 21:55
NOVA nevypnula analog a v cem je problem? hrazny palyza 1. 3. 22:30
└  nova se chová rozumně jupp 1. 3. 23:58
Analogové vysílání pevy 2. 3. 14:52

Další informace

Vyhledávání