Hlavní navigace

Prima love a ČT 2 minulý týden rekordní, nejvíc klesala televize Prima

5. 8. 2011
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
5. 8. 2011

UVNITŘ GRAF A TABULKA Pro Primu love a druhý program České televize byl minulý týden nejlepším z hlediska průměrného celodenního podílu na dospělém publiku za celý letošní rok. V případě Primy love, která zahájila vysílání letos v březnu, pak od chvíle, kdy ji měří peoplemetry. Naopak největší pokles v koláčích sledovanosti zaznamenal hlavní program Primy, který se propadl na třetí nejhorší týdenní výsledek v letošním roce.

Programu ČT 2 se v létě skutečně daří, oproti propadům ze začátku letošního roku atakuje roční rekordy. Minulý týden jej sledovalo po celý den v průměru 5,53 procenta dospělého publika, což je o 0,39 procentního bodu více než v předminulém týdnu a nejvíc od října loňského roku (navíc porazila jak TV Barrandov, tak Novu Cinema). V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin si Dvojka udržela velmi nadprůměrný podíl 5,50 procenta. ČT 1 v celodenních číslech stagnovala na podílu 15,25 procenta, což je o čtyři setiny procentního bodu méně než minule. Během prime time stoupla na 16,28 procenta (na chlup stejně jako Prima).

Poklesu se nevyhnuly zbývající dva programy České televize. Zpravodajská ČT 24 si v průměrném celodenním podílu pohoršila o 0,13 procentního bodu na 4,40 procenta, ve večerních časech pak tradičně ještě klesla, tentokrát na průměrnou hodnotu 2,83 procenta. Sportovní ČT 4 vykázala po celý den průměrný podíl 2,86 procenta, což je o 0,98 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. V hlavním vysílacím čase Čtyřku sledovalo v průměru 2,60 procenta dospělého publika.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Největším skokanem minulého týdne byla bezesporu televize Nova, které se podařilo v celodenním podílu na dospělém publiku posílit o 1,97 procentního bodu na 29,41 procenta. To je hodnota, jaké naposledy dosáhla před začátkem letních prázdnin. Během prime time Nova vykázala podíl 32,60 procenta. Nova Cinema po rekordním předminulém týdnu klesala. Po celý den ji sledovalo v průměru 5,32 procenta dospělého publika, což je o 0,56 procentního bodu méně než minule. Ve večerních časech si mírně polepšila na 5,36 procenta, ale zůstala až za TV Barrandov.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2011

Největší pokles minulý týden zaznamenala televizi Prima, kterou po celý den sledovalo v průměru 15,72 procenta dospělého publika. To je o 1,01 procentního bodu méně než v předminulém týdnu a nejmíň od letošního května, kdy Primě uškodil hokejový šampionát na ČT 4. V hlavním vysílacím čase si Prima polepšila na 16,28 procenta, shodně s ČT 1. Prima Cool stagnovala na celodenním podílu 3,48 procenta (o tři setiny procentního bodu méně než minule), během prime time pak klesla až na 2,91 procenta. Dosavadního rekordu v celodenním podílu na dospělém publiku dosáhla hodnotou 1,18 procenta Prima love. Oproti předminulému týdnu to je nárůst o 0,11 procentního bodu. Během prime time ale tento program klesl na průměrných 0,91 procenta.

BRAND24

Výrazně lépe se minulý týden dařilo také televizi Barrandov, která si v celodenních číslech polepšila o 0,36 procentního bodu na 5,41 procenta. Ani to jí ale nestačilo na mimořádně silnou ČT 2, a tak skončila na pozici páté nejsledovanější televize v zemi (konkurenční Nova Cinema byla až za ní). V hlavním vysílacím čase byl Barrandov už čtyřkou na trhu, když zaujal v průměru 5,73 procenta dospělého publika. Pátá byla ČT 2 a až šestá Nova Cinema.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou Atmedia (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 1,98 procenta, což je o čtyři setiny procentního bodu méně než minule. Během prime time vykázaly podíl 1,40 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 9,46 procenta, o čtyři setiny procentního bodu méně než minule. Ve večerních časech dosáhly podílu 7,60 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).