Hlavní navigace

Prima Cool ve čtvrtek s podílem 4,88%. To je nejvíc od jejího vzniku

20. 1. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
20. 1. 2012

UVNITŘ GRAF Nejvyššího celodenního podílu na publiku od svého vzniku v roce 2009 dosáhla ve čtvrtek Prima Cool. V nejširší cílové skupině dospělých diváků zaujala v průměru 4,88 procenta publika, u diváků od 15 do 54 let dokonce 8,15 procenta a v cílové skupině D15–40, na kterou primárně cílí, rekordních 10,56 procenta. Vydařil se především český celovečerní film Proč?, který v cílové skupině D15+ vidělo v průměru 215 tisíc diváků, sdělil šéf PR Primy Marek Winkler.

K TÉMATU: Nova se vyhrabala z nejhoršího, Prima love byla minulý týden rekordní

Prima Cool dosud české filmy příliš nevysílala. Snímek Proč? o fenoménu fotbalových chuligánů natočil v roce 1987 režisér Karel Smyczek, který se poslední léta soustředí na produkci seriálů pro Českou televizi. V cílové skupině Primy Cool, tedy u diváků od 15 do 40 let, byl tento film v době svého vysílání nejsledovanějším pořadem na všech českých televizích. Oslovil 21,37 procenta publika.

BRAND24

K rekordnímu celodennímu podílu na trhu přispěly i stálice programu, jako např. kreslené seriály Simpsonovi a Futurama, sitcom Teorie velkého třesku nebo Jak jsem poznal vaši matku, dodal Winkler. Po Novém roce obecně stoupá sledovanost menších tematických kanálů, navázaných na velké plnoformátové televize. Výrazně rostou podíly Novy Cinema, ČT 2 i Primy love.

Podíly jednotlivých televizí na publiku od 15 do 40 let v době vysílání filmu Proč? na Primě Cool. Pro většinu televizí ale není tato cílová skupina relevantní. (Zdroj: FTV Prima)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).