Hlavní navigace

Prima Cool dosáhla rekordu, minulý týden měla shodný podíl s ČT 24

7. 4. 2011
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
7. 4. 2011

UVNITŘ GRAF A TABULKA Stejného podílu na dospělém publiku jako zpravodajská ČT 24 dosáhla minulý týden Prima Cool, která zároveň poprvé od svého vzniku pokořila v týdenních číslech hranici čtyř procent. Prima Cool se zároveň stala „skokanem týdne“, oproti předminulému týdnu jí nejvíce stoupnul průměrný celodenní podíl na publiku starším patnácti let. Opačným extrémem byl sportovní kanál ČT 4, kterému průměrný týdenní podíl nejvíce klesl.

Primu Cool si minulý týden naladilo po celý den v průměru 4,10 procenta dospělého publika, což je o 0,44 procentního bodu více než předminulý týden. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin si ale pohoršila na průměrných 3,49 procenta. Hlavní program Primy klesal. V celodenních číslech o 0,13 procentního bodu na 17,71 procenta, což ale neohrozilo pozici Primy coby druhé nejsledovanější pozice v zemi, kdežto v prime time si polepšila na průměrných 18,14 procenta, což je naprosto stejně jako u ČT 1.

Mírného poklesu se dočkala i televize Nova, již minulý týden sledovalo v průměru 31,65 procenta dospělého publika po celý den (oproti předminulému týdnu to je o 0,20 procentního bodu méně, meziročně pak o 5,31 procentního bodu méně) a 35,30 procenta během prime time. Nova Cinema si naopak polepšila, po celý den ji sledovalo v průměru 4,50 procenta dospělého publika, což je o 0,35 procentního bodu více než v předminulém týdnu a víc než dvojnásobek oproti situaci před rokem. Během prime time vykázala podíl 4,22 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Pro Českou televizi nebyl minulý týden příliš úspěšný, třem ze čtyř jejích programů podíl na sledovanosti klesl. Jedinou výjimkou byl paradoxně program ČT 2, který se letos propadá až na samé dno své sledovanosti. Minulý týden dosáhl v celodenních číslech průměrného podílu 2,886 procenta, což je o 0,10 procentního bodu více než minule. Večer pak jeho podíl klesl na průměrných 2,09 procenta. Mírnému poklesu o pět setin procentního bodu se v celodenním podílu na dospělém publiku nevyhnula ČT 1, která vykázala hodnotu 15,60 procenta. V prime time si polepšila na 18,14 procenta, přesto zůstává na třetí pozici za Novou a Primou.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2011

Největšího poklesu se minulý týden dočkala sportovní ČT 4. Oproti předminulém týdnu si pohoršila o 0,75 procentního bodu, průměrně po celý den oslovovala 2,86 procenta dospělého publika (stejně jako ČT 2). Ve večerních časech si Čtyřka polepšila na průměrných 3,01 procenta. Zpravodajský kanál ČT 24 dosáhl v celodenních číslech průměrného podílu 4,10 procenta, což je o 0,54 procentního bodu méně než minule, a v hlavním vysílacím čase pak 2,38 procenta.

BRAND24

Televizi Barrandov se minulý týden podařilo po krátké přestávce pokořit v celodenním průměrném podílu hranici pěti procent, konkrétně dosáhla hodnoty 5,03 procenta. To je o 0,23 procentního bodu více než v předminulém týdnu a Barrandov si udržel pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi po Nově, Primě a ČT 1. Meziročně si polepšil o 1,23 procentního bodu. V hlavním vysílacím čase se ale průměrný podíl Barrandova mírně zhoršil na hodnotu 4,62 procenta. I tak to bylo více než u Novy Cinema či Primy Cool.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,21 procenta, což je o jednu setinu procentního bodu více než minule a nejméně za letošní rok. Během prime time vykázaly podíl 1,45 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 9,38 procenta, o 0,54 procentního bodu více než minule a vůbec nejmíň v letošním roce. Ve večerních časech dosáhly podílu 7,16 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).