Hlavní navigace

O2TV zaměří svou kampaň na Pražany

14. 4. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
14. 4. 2009

I společnost Telefónica O2, která provozuje IPTV službu O2TV zaměří svou kampaň na pražské domácnosti, které budou muset do konce dubna přejít na digitální příjem. Mluvčí společnosti Martin Žabka v nejnovější tiskové zprávě komunikuje službu O2TV jako elegantní řešení pro přechod z analogového na digitální vysílání.

Službu O2 TV provází od spuštění neustálý nárůst zájmu zákazníků, kterých je v současné době už téměř 130 tisíc. To je podle nás nejlepším důkazem o její kvalitě,“ komentuje službu Petr Matějovský, ředitel pro marketing fixních služeb Telefónica O2. Proto se dá očekávat, že firma bude tuto službu ještě výrazněji promovat právě v období před úplným vypnutím analogu ze žižkovského vysílače. K podobnému kroku se chystá i kabelový operátor UPC se svou službou UPC Digital.

BRAND24

K TÉMATU: UPC začne Pražany lákat na své digitální služby vypnutím analogového vysílání

Telefónica O2 připravila pro pražský region speciální akční nabídku, ve které si Pražané mohou do konce dubna 2009 aktivovat jednu ze základních programových nabídek za 300 Kč měsíčně, což je o téměř 150 korun méně ve srovnání s běžnou cenou. Službu je ale nutno objednat na dobu jednoho roku. „Do konce dubna mají zákazníci také možnost za 1 Kč měsíčně získat jeden z rozšířených programových balíčků,“ uvádí Martin Žabka. Částka platí při zřízení televize a současně nové služby O2 Internet ADSL. Pokud zákazník již vysokorychlostní Internet má a bude odebírat jenom samostatnou službu O2 TV, zaplatí 400 Kč za měsíc (běžná cena 547 Kč).

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).