Hlavní navigace

Markíza má nové logo, studio a vysílá zprávy v poměru 16:9

15. 1. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
15. 1. 2008

Nejsledovanější televize na Slovensku, Markíza, včera provedla několik inovací ve svém vysílání. Po necelých dvanácti letech začala vysílat zpravodajství z nového televizního studia, a to rovnou v poměru stran 16:9. Markíza tak po čtvrt roce – na den přesně – následovala svoji českou sestru ze stáje společnosti CME, televizi Nova, která vysílá z nové budovy zpravodajství od 14. října minulého roku. Markíza navíc mírně upravila tvar svého loga a v pořadech ho obarvila do bílé, poloprůsvitné bar­vy.

VIDEO: Nové zpravodajství Markízy

Nové studio Markízy vzniklo na základě návrhu americké společnosti Janson Design Group, která stojí za designem také studia rumunské Pro TV – dalšího ze členů portfolia CME. Z tohoto studia televize od včerejška vysílá odpolední i večerní Televizní noviny, počasí, sport a magazín Reflex. Změna designu ve stejném duchu čeká také ranní vysílání nejsledovanější slovenské televize.

PROHLÉDNĚTE SI: Vizualizace studia zpráv na Markíze

BRAND24

Podle prvních reakcí na internetu se nové studio divákům líbí. Někteří mají ale problém se širokoúhlým poměrem obrazu. Diváci se staršími televizory a obrazovkami typu 4:3 vidí totiž zpravodajství roztažené na výšku. Markíza se rozhodla pro analogovou distribuci nepřidávat do obrazu černé pruhy nahoru a dolů, které by umožnily zachování realitě bližších proporcí bez úprav obrazu přijímačem na straně diváka.

Zdroj: Mediálne.sk

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor pracoval do ledna 2011 ve zpravodajství TV Z1. V redakci DigiZone.cz působil od startu v říjnu 2005 do dubna 2008 jako redaktor, pak i zástupce šéfredaktora.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).