Hlavní navigace

Hudební televize Óčko od března s novou grafikou

26. 2. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
26. 2. 2010

NÁHLEDY UVNITŘ Televize Óčko bude mít od příštího měsíce novou grafiku. Včera to oznámilo vedení stanice na svých hudebních cenách, dnes informaci oficiálně potvrdilo tiskovou zprávou. Grafiku posouváme do atraktivního „urban“ stylu, který bude bližší naší cílové skupině 15 – 35 let. Svůj prim hraje kombinace moderních barev a použití originálního fontu písma, uvedla programová ředitelka Silvie Pecková.

ČTĚTE TAKÉ: Hudební televize Óčko vysílala včera poprvé širokoúhle

Óčko mění grafiku po dvou letech, a to včetně televizních identů – tzn. styl grafiky pro identy, reklamní znělky, programové roletky, upoutávky, klipové lišty atd. Do budoucna chce také stanice nabídnout divákům širokoúhlý formát. Právě ten si vyzkoušela už během včerejších Hudebních cen Óčko 2009. Vysílat by se v něm měla např. hitparáda T-Music Chart nebo Inbox a později také další pořady.

Ukázka nové grafiky hudební televize Óčko. (Foto: Óčko)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).