Stejně jako fotbalové Euro nebo podobný sportovní svátek nahrály do kapsy prodejcům elektroniky, převážně pak televizorů, olympijské hry v Pekingu. Během nich se jejich prodej zvýšil o desítky procent. Investice šly zejména do moderních LCD a plazmových televizorů. Úspěch to však není nijak závratný. Během fotbalového Eura se dařilo řetězcům s elektronikou ještě lépe. Tehdy zaznamenali někteří obchodníci až stoprocentní nárůst prodeje proti běžnému roku.
Jak uvedla ČTK, např. v Tesku měli zákazníci největší zájem o LCD a plazmové televizory s velkými úhlopříčkami. Méně jednoznačná je situace u set-top-boxů umožňujících příjem digitálního zemského vysílání. Zatímco například společnost Datart podle produktového manažera Zdeňka Šimonů v souvislosti s olympiádou nárůst jejich prodeje nezaznamenala, Tesco hlásí nárůst prodeje přijímačů digitálního signálu až o 50 procent. Zatímco loni byl prodej moderních a klasických televizorů zhruba vyrovnaný, letos si televizní přístroj s vysokým rozlišením obrazu pořídí 75 procent zájemců.