Hlavní navigace

ČT měla nejsledovanější Vánoce za deset let, v součtu kanálů porazila Novu

28. 12. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
28. 12. 2011

UVNITŘ GRAF Nejsledovanější vánoční program za posledních deset let měla letos Česká televize. Její vysílání sledoval každý třetí divák starší patnácti let a celkovým podílem na publiku 32,21 procenta překonala všechna vánoční vysílání od roku 2001, informovala Anna Freimanová z tiskového útvaru ČT. Číslo vyjadřuje průměrný celodenní podíl na publiku starším 15 let za období od 24. do 26. prosince za všechny čtyři programy ČT.

K TÉMATU: ČT 1 na Štědrý den porazila Novu, pohádku Micimutr vidělo 2,3 milionu lidí

České televizi se tak v kumulovaném celodenním průměrném podílu na dospělém publiku podařilo o vánočních svátcích porazit Novu a její filmový kanál Nova Cinema. Skupina Nova Group totiž za stejné období vykázala průměrný celodenní podíl 30,99 procenta. Hlavní program Novy navíc nedokázal zvítězit hlavním večerním pořadem ani v jednom ze tří svátečních dní. Na Štědrý večer i 1. svátek vánoční vyhrála ČT 1 s premiérami původních českých pohádek, na 2. svátek vánoční pak Prima s filmem Hrabě Monte Christo.

ČTĚTE TAKÉ: Tajemství staré bambitky na ČT 1 mělo v neděli přes dva miliony diváků

Z jednotlivých televizních stanic však vánoční svátky, s výjimkou Štědrého dne, vyhrála u dospělého publika Nova. Za všechny tři dny dosáhla průměrného celodenního podílu 25,99 procenta na dospělém publiku. ČT 1 byla o jeden procentní bod níže. Letošní vánoční nabídka pořadů Jedničky České televize dosáhla o Vánocích ve dnech 24. až 26. prosince 2011 v cílové skupině 4+ průměrného podílu na publiku 24,99 procenta, v cílové skupině dospělých pak 24,92 procenta, uvedla Anna Freimanová z tiskového útvaru ČT.

BRAND24

NAPSALI JSME: Prima v pondělí večer vítězná. Hrabě Monte Cristo měl přes milion diváků

Výrazně hůř na tom byla televize Prima, která i přes pondělní vítězství v prime time za Novou a ČT 1 zaostávala. Během tří svátečních dnů dosáhla průměrného podílu 17,50 procenta. Pod dlouhodobý průměr se o vánočních svátcích dostala i televize Barrandov, která oslovila v průměru 4,84 procenta dospělého publika. Vůbec nejsledovanějším pořadem Vánoc se stala pohádka Mucimutr, kterou na Štědrý večer od 19:00 vysílala ČT 1. Vidělo ji 2,022 milionu dospělých diváků (2,266 milionu i s dětmi ve věku od čtyř do 14 let).

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).