Hlavní navigace

ČT 24 už tři týdny po sobě sleduje více než jedno procento diváků

26. 11. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
26. 11. 2007

Zpravodajskému kanálu ČT 24 se v listopadu mimořádně daří. Tři týdny po sobě jej sledovalo v průměru přes jedno procento dospělých diváků, kteří zrovna trávili čas u televize. Hodnot mezi jedním a třemi procenty podílu na trhu přitom dosahují už zavedené a známé zpravodajské kanály na celém světě.

Poprvé za letošní podzim se ČT 24 přehoupla přes jednoprocentní hranici v týdnu od 29. října do 4. listopadu, kdy dosáhla průměrného celodenního podílu na sledovanosti 1,07 procenta. Podle posledních zveřejněných výsledků za týden od 11. do 18. listopadu si zpravodajský kanál ČT přízeň diváků udržel a dosáhl podílu 1,04 procenta.

BRAND24

Pro porovnání: slovenská zpravodajská televize TA 3, která vysílá už od září 2001, dlouhodobě dosahuje průměrného podílu na trhu 1,5 procenta, polský kanál TVN 24 vykazuje podíl 3,5 procenta, ale u cílové skupiny diváků starších 25 let a ve městech nad 100 tisíc obyvatel

.

První dva roky jsou těžkým bojem o existenci, kdy nejsou skoro žádní diváci a všichni si z vás dělají srandu, že děláte televizi, která vysílá do zdi. Na Slovensku jsem slyšel názor, že TA 3 je „tá televízia, ktorá vysiela neustále to isté“. Pokud má TVN 24 zhruba jednoprocentní sledovanost, jsou spokojeni. Přitom penetrace kabelu a satelitu je v Polsku asi dvakrát vyšší než v České republice, řekl loni v únoru v rozhovoru pro server DigiZone.cz ředitel zpravodajství ČT Zdeněk Šámal.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).