Hlavní navigace

ČT 24 po dvou letech existence přijímá 20,6 procenta domácností

30. 4. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
30. 4. 2007

Zpravodajský kanál ČT 24, který ve středu 2. května oslaví dva roky existence, aktuálně přijímá 20,6 procenta českých domácností. V absolutních číslech to představuje 2 224 500 diváků, oznámil mluvčí České televize Martin Krafl. Podíl ČT 24 na trhu u těch domácností, které mají přímou možnost zpravodajský kanál sledovat, dosahuje dvě až tři procenta.

V lednu 2007 dokonce dosáhl podíl ČT 24 hodnoty 3,32 procenta dospělých diváků, což je skutečně významné číslo, míní mluvčí. Pro srovnání: slovenský zpravodajský kanál TA 3 dosahuje v průměru podílu okolo 1,5 procenta, ale ze všech diváků (i těch, kteří ho nemohou naladit). Polská TVN 24 mívá průměrný podíl pod dvěma procenty (rovněž ze všech diváků).

Sledovanost ČT 24 se měří pomocí peoplemetrů od 30. ledna 2006. Podle Krafla lze podle výsledků jednoznačně prohlásit, že zpravodajský kanál ČT je nejsledovanějším neceloplošným televizním programem v rámci České republiky. O tento titul se ale uchází také hudební kanál Óčko, který se považuje za „nejsledovanější neanalogovou televizi“ v ČR.

BRAND24

Vysílání ČT 24 sleduje denně v průměru čtvrt milionu dospělých diváků, letos v lednu toto číslo stouplo až na 296 tisíc lidí. Rekordem je pátek 19. ledna 2007 s 443 tisíci dospělými diváky, kdy v Poslanecké sněmovně Parlamentu ČR probíhalo jednání o důvěře vlády, sdělil mluvčí ČT. Mezi nejsledovanější pořady ČT 24 patří tradičně druhá část nedělních Otázek Václava Moravce a mimořádné zprávy, například během jarních povodní nebo parlamentních vo­leb.

Čtěte také:

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).