Hlavní navigace

Češi na Euru nepostoupili, Primu čeká horší sledovanost (TABULKA)

16. 6. 2008
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
16. 6. 2008

UVNITŘ SLEDOVANOST JEDNOTLIVÝCH ZÁPASŮ Nedělní prohra české fotbalové reprezentace s Tureckem v základní skupině evropského šampionátu neznamená jen konec nadějí na titul, ale také velmi špatnou zprávu pro televizi Prima. Ještě dva týdny bude její vysílání „okupovat“ Euro 2008, přičemž ode dneška do 29. června bude vysílat jeden přenos denně v hlavním vysílacím čase od 20:45.

TABULKA: Sledovanost jednotlivých zápasů Eura 2008 na Primě

Nevyplní se tak slova generálního ředitele Primy Marka Singera, který v rozhovoru pro DigiZone.cz předpovídal, že Češi postoupí až do finále mistrovství, které budou sledovat tři miliony diváků. Když česká reprezentace vypadne, tak to, tak ten výsledek Eura pro nás nebude tak hezký, jak bychom si přáli, ale nebude to neštěstí a konec světa, samozřejmě, prohlásil Singer minulý týden na Rádiu Impuls.

Když se podíváte na sledovanost Eura 2004 a na postup českého týmu, věříme, že chlapci zahrají alespoň postup ze skupiny a že se to tím pádem projeví na sledovanosti, uvedl Singer o měsíc dříve ve zmiňovaném interview pro DigiZone.cz. Pokud se bude naší reprezentaci dařit, bude to celospolečenská událost. Když se jim nebude dařit, bude to fotbal pro fajnšmekry, dodal.

Singer v tomto rozhovoru také naznačil, co by Prima podnikla, pokud by Češi nepostoupili ze základní skupiny. Televize má na léto připraveny premiérové řady oblíbených seriálů, zaměřených především na ženy. Premiéry začneme masivně propagovat v případě, že by náš tým prohrál hned v začátku – stejně jako naši hokejisté v Kanadě, naznačil šéf Primy.

BRAND24

Z obchodního hlediska bude prohra národního týmu Primu bolet asi nejvíce. Hodně reklamy se prodává předem, ale zrovna u tohoto typu událostí se ještě dá poměrně dobře zpeněžit, když naši postupují. Existuje několik zadavatelů inzerce, kteří si drží peníze pro tuto příležitost a když se to nepodaří, nechtějí s tím být spojeni, ale když naši postoupí, zase naopak chtějí inzerovat. O tyto zadavatele se ještě bude hrát, prohlásil Singer v polovině května pro DigiZone.cz.

Nutno dodat, že zápasy české reprezentace byly jediné, u kterých Primy zaznamenala sledovanost nad jeden milion diváků. Ani ostatním přenosům se dosud nedařilo zle, byť měly od 500 do 900 tisíc diváků, ale v podílu na těch, kteří zrovna trávili čas u televizoru, si Prima oproti dosavadnímu průměru polepšila. Nyní ale musí počítat s tím, že zájem o Euro 2008 výrazně klesne.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).